מזרחי טפחות: 75 אלף דולר עבור תיעוד שיחות

עימות בין לקוחה לבנק 'מזרחי טפחות', התגלגל לכך שהלקוחה דרשה לקבל תיעוד של שיחות שנעשו את הבנק. להפתעתה, היא נדרשה לשלם סכום של 75 אלף דולר. האישה הגישה בקשה לבית המשפט, בו דרשה לפטור אותה מהתשלום המופקע, אולם בקשתה נדחתה. למרות זאת, האישה לא אמרה נואש והגישה ערעור על ההחלטה לדחות את בקשתה (כלכלה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
בנק 'מזרחי טפחות' (צילום: פלאש 90)

לקוחה שהתנהלה משפטית במשך מספר שנים מול בנק 'מזרחי טפחות', ודרשה לקבל מהבנק תיעוד של שיחות שניהל בנה מול הבנק, נדרשה לשלם כ-70 אלף דולר עבורם.

לפי הפרסום ב'כלכליסט', הסיפור החל לאחר עימות משפטי בין הבנק ובין הגברת, כאשר ב'מזרחי טפחות' טענו כי הגברת חייבת לבנק כ-20 מליון ש"ח, זאת עבור פעולות שביצע בנה המוגדר כ"מיופה כוח" בחשבון.

במהלך העימות המשפטי הארוך בין הבנק והגברת, הגישה האם תביעה כנגד הבנק, בה נטען כי מי שעומד מאחורי ההפסד בחשבון, הוא הבנק, שהציע לבן לבצע עסקאות בניירות ערך בחשבון הבנק המדובר.

האישה, דרשה לקבל את תיעוד השיחות בין הבנק ובנה, אולם נדרשה על ידי הבנק לשלם סכום של כ-75 אלף דולר. נציין, כי גם הסכום הזה, שנדרשה הלקוחה לשלם, הינו סכום ראשוני. לדברי הבנק, הוא עלול לדרוש בהמשך תשלום נוסף בכדי לתמלל את השיחות עם בנה של הלקוחה.

האישה הגישה בקשה לבית המשפט, בו דרשה לפטור אותה מהתשלום המופקע, אולם בקשתה נדחתה. למרות זאת, האישה לא אמרה נואש והגישה ערעור על ההחלטה לדחות את בקשתה ובקשה שוב, לאפשר לה לקבל את ההקלטות ללא תשלום שכזה.

ממזרחי טפחות נמסר בתגובה ל'כלכליסט': "החלטת ביהמ"ש לקבל את עמדת הבנק שלפיה עלות איתור המידע תושת על הלקוחה מדברת בעד עצמה. את המשך ההתדיינות בנושא נעשה בבית המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר