התכנון: דיור מוגן לחרדים - בכל הארץ

נחתם הסכם למכירת "בית טובי העיר" - דיור מוגן דתי לאוכלוסייה מבוגרת בירושלים ב-80 מיליון שקלים. המגמה: רשת בתי דיור מוגן (כלכלה)

חנה בורט | כיכר השבת |

בסוף השבוע שעבר רכשה קבוצת (Preferred Asset Israel PAI) שבשליטת משפחות רייקנבך, רוטנר, קוטוף, הנטר וגלוברמן את "בית טובי העיר" מידי משפחת פאלוך בסכום שמוערך בכ-80 מיליון שקלים. במסגרת עסקת המכירה תהפוך "בית טובי העיר" לחברה פרטית בשליטת קבוצת PAI.

הרוכשים הינם יהודים דתיים בעלי זיקה עמוקה לישראל ובעלים של מעל 100 בתים לגיל המבוגר בארצות הברית ובעלי ניסיון רב בתחום. עכשיו החליטה הקבוצה להשקיע גם בארץ בתחום הדיור המוגן ובכוונתם לפתח את "בית טובי העיר", להרחיב את הפעילות שלו ולהפוך אותו לרשת של בתי דיור מוגן.

"בית טובי העיר" נפתח בשנת 1993 על ידי מר אריה פאלוך ז"ל וילדיו כהגשמת חזון של דיור מוגן איכותי וייחודי לקהל המבוגר הדתי. מייסד בית טובי העיר, אריה פאלוך ז"ל ראה לנגד עיניו את התגשמות החזון של הנביא זכריה, "עוד ישבו זקנים וזקנות ברחובות ירושלים ואיש משענתו בידו מרוב ימים. וילדים וילדות משחקים ברחובותיה".

פסוק זה אף הולחן כשיר על ידי גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד והושר לראשונה בעת חנוכת הבניין והפך בהמשך ללהיט גדול בזמר החסידי.

המקום הינו קומפלקס בן 7 קומות ומכיל 220 יחידות דיור מוגן בגדלים שונים. עם השנים הפך המקום לשם דבר בעולם היהודי כבית דיור מוגן, חם ואוהב ומאות משפחות של דיירים התגוררו ומתגוררים בו עד היום.

יוסי פאלוך מכהן וימשיך לכהן כמנכ"ל "בית טובי העיר" בשלוש השנים הקרובות והצוות הפועל במקום ימשיך בתפקידו לרווחת הדיירים.

יוסי פאלוך: "בית טובי העיר הוא מפעל החיים של משפחתנו ואנו גאים ושמחים על כך שהפך למותג של בית חם עבור מאות רבות של משפחות. העברת הבעלות לקבוצת PAI תאפשר לבית טובי העיר להמשיך ולהתפתח ולהעניק למשפחות נוספות את איכות החיים שלה הם ראויים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר