לקראת כתב אישום

הקים מוסד לילדים מיוחדים בליקווד - ויואשם בגניבה

נגד הרב אשר אייזמן, מייסד בית הספר לילדים מיוחדים בליקווד צפוי להיות מוגש בקרוב כתב אישום על גניבה בסך 630 אלף דולר. עורכי דינו: הוא בסך הכל 'לווה' מתקציב המוסד (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הרב אשר אייזמן, מנהל בית ספר לחינוך מיוחד בליקווד שנעצר לפני מספר חודשים בחשד למעילה בגובה של 630 אלף דולרים מהקופה הציבורית, צפוי להופיע בשבוע הבא בפני שופט לקראת הגשת כתב אישום נגדו. גורמים בפרלקיטות טענו כי הרב אייזמן צפוי להודות באשמת גניבה ובאישומים נוספים.

הרב אייזמן (60), תושב ליקווד שהקים את בית הספר לילדים בעלי צרכים מיוחדים בעיירה, נעצר בחשד למעילה וגניבת כספים מהממשלה, שימוש לרעה ברכוש ממשלתי, התנהגות לא הולמת והלבנת הון, עבירות שהעונש המרבי עליהן הוא עד עשר שנות מאסר וקנס כספי גבוה.

הפרקליטות טוענת כי מנהל בית הספר עשה שימוש שלא כדין בעמותה שניהלה את בית הספר והשתמש בחשבונות הבנק של בית הספר כדי לממן מיזמים אחרים שאינם קשורים לפעילות המוסד - בחלקם מיזמים עסקיים פרטיים שלו.

עורכי דינו של הרב אייזמן טוענים כי הכספים שהועברו דרך בית הספר היו בעצם הלוואה, והיה בכוונת מרשם לפרוע אותה בעתיד. לטענתם, אייזמן מכחיש כי ביצע עבירות פליליות.

הפשיטה על המוסדות, לפני מספר חודשים (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר