ר"ע טבריה החדש

הגרב"צ מוצפי על רון קובי: "הוא משוגע"

כך התייחס הפוסק הספרדי הבכיר לראש עיריית טבריה הפרובוקטיבי, שהשערוריות סביבו לא פוסקות מרגע כניסתו לתפקידו החדש לאחר שניצח בבחירות האחרונות. צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דבריו של הגרב"צ מוצפי (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הרבנים הספרדים, יוצא במתקפה חריפה נגד ראש עיריית טבריה רון רובי, ואומר עליו בין היתר: "הוא משוגע".

כזכור, לאחר שנים בהן נאבק קובי באובססיביות נגד החרדים בטבריה, הוא הפתיע ונבחר לראשות העיר בבחירות האחרונות, כשמאז הוא ממשיך בקו הפרובוקטיבי שלו.

כך כשהכריז כי לא יתן שאחוז החרדים המתגוררים בעיר יעבור את ה-30%, כך כשתלש בידיו מלוח בית כנסת מודעה שכתב נגדו ראש העיר וכך בעוד שלל התבטאויות מוזרות ומסיתות.

בשיעור שמסר לאחרונה בבית הכנסת מוסיוף, הקדים הגרב"צ מוצפי ואמר: "מי לנו כירבעם בן נבט, מי לנו גדול ממנו, היה ענק בתורה חלילה מלדבר, מאה ושלוש ביאורים בכל פסוק ופסוק, מאה ושלוש הלכות היה דורש מכל פסוק, והכל אבד - אין לנו את זה היום".

"הוא חטא והחטיא את ישראל ועבד עבודה זרה, גרם לישראל לעבוד עבודה זה. והיה מחרף ומגדף את הקב"ה, והכל להכעיס אותו הכל. אנטי אנטי".

רון קובי (צילום: David Cohen/Flash90)

בשלב הזה עבר הרב מוצפי לתקוף את רון קובי: "אולי זה ראש עיריית טבריה יש לו ניצוץ ממנו, עכשיו. משוגע, נכד של גדולי ישראל ואומר זה עיר חילונית. משוגע! זה עיר חילונית? מי ייסד אותה? שם תלמוד ירושלמי חובר; שם רבי מאיר כתב את המשניות; שם יושב רבי עקיבא עד היום. צדיקים במיתתם קרויים חיים: רבן יוחנן בן זכאי שלא היה מקרא, משנה, אגדה ודברי סופרים, מה לא? היה יודע כל התורה כולה; שם רבי מאיר, סתם משנה - רבי מאיר; הרמב"ם! מאור עיננו, הנשר הגדול שם קבור".

"אז הוא יבוא יחלן את העיר הזאת? יבזה אותה? מה הוא חושב לעצמו? כמה היו לפניו, ואיפה הם...", סיים הגרב"צ מוצפי את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר