הנעדר נמצא מת בבור מים

שמועות על ילד ערבי שנחטף בידי יהודי הציתו מהומות ענק

התפרעויות קשות פרצו בליל שבת בצומת הכניסה לשכונת נווה יעקב בירושלים, בעקבות שמועות כי ילד ערבי מבית חנינה הסמוכה נחטף ונרצח בידי יהודי. גופת הילד נמצאה בקרקעית בור מים (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מהומות הענק (צילום ערבי: מתוך טוויטר)

מתיחות רבה בשכונות הערביות בירושלים, בעקבות היעדרותו של ילד בן שבע, שבהמשך נמצאה גופתו, ושמועות כי יהודי הוא שחטף ורצח אותו; אירוע שגרם להתפרעויות ופצועים ליד שכונת נווה יעקב בירושלים, בליל שבת.

הילד, קייס אבו רמילה, נעדר מאז שעות הערב מביתו שבשכונת בית חנינה, ובסרטון ממצלמות אבטחה שהופץ בין התושבים הערבים נטען כי הוא נראה נלקח בכוח בידי אדם זר.

במקביל לחיפושים הנרחבים שערכה המשטרה, התפתחו במקום עימותים, לאחר שהערבים ביקשו להרחיב את החיפושים גם לתוך השכונות היהודיות, ונבלמו על ידי השוטרים בצומת הכניסה לנווה יעקב.

רבים מתושבי האזור יידו לעבר השוטרים אבנים, ושלושה חשודים בהפרת הסדר נעצרו. במהלך העימותים נפצעו באורח קל 12 בני אדם.

לאחר סריקות ממושכות באזור, נמצאה גופתו של קייס בן ב-7 בקרקעית אחד מבורות המים. אמו סיפרה: "הוא יצא מביתו כדי לקנות מצרכים עבור המשפחה, ובידו נמצא שטר של 50 שקל, אותו נתן לו אביו כדי שיקנה לחם וממתקים לאחיו".

קייס ז"ל (צילום משפחתי)

"כואב לי על בני היקר", אמרה האם לאבלים בביתה, "מאתמול לא ישנתי, חיכיתי שהוא יחזור. התפללתי לשמוע את הקול שלו שוב, ולצערי קיבלנו אותו ללא רוח חיים".

מדוברות המשטרה נמסר: "בתום פעולות חיפוש נרחבות שנמשכו לאורך הלילה ע"י משטרת ישראל וכב"ה, לצערנו לפני זמן קצר אותר הילד הנעדר כשהוא ללא רוח חיים ומד"א נאלצו לקבוע את מותו. המאמצים נמשכו לאורך הלילה במאגר מי הגשמים, שסומן ע"י כוחות המשטרה זמן קצר לאחר קבלת הדיווח על היעדרותו של הילד וניתוח השטח, בו פעלו כוחות משטרת ישראל, כב"ה ובסיוע התושבים".

סגן טפסר אלי אדרי, מפקד תחנת האומה ומפקד פעולות החילוץ בשטח מטעם כב"ה, תיאר: "סמוך לשעה 22:00 קיבלנו הודעה מהמשטרה על ילד שנעדר באיזור בית חנינה,לאחר הצלבות נתונים הדיווח היה שכנראה מיקומו בבור ניקוז של מי גשמים,מיד התחלנו בפעולות סריקה של הגדה ובתוך המאגר על ידי מחלצי יל״מ ובמקביל הפעלנו משאבות ייעודיות על מנת לשאוב את המאגר,החילוץ התבצע תחת תנאים קשים של קור,בוץ ומים עכורים ונמשך מספר שעות בשעות הבוקר סמוך לשעה 7:40 לוחמי האש המחלצים איתרו את הילד בתחתית הקרקעית שלצערנו הוא ללא רוח חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר