בראיון ל'כיכר'

בעל המסעדה בוינה: 'רק בנס לא הייתי היום'

בעל המסעדה היהודית, הסמוכה למקום הירי, ר' שלום ברנהולץ, אומר בשיחה עם 'כיכר': "רק בנס לא הייתי הערב במקום, אתמול חגגנו אירוע לאיש עסקים חרדי מי-ם (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ברנהולץ על רקע המסעדה סמוך לאירוע (צילום: רשתות חברתיות)

הפיגוע סמוך למרכז היהודי הגדול בווינה: ר' שלום ברנהולץ, בעל המסעדה ומראשי הקהילה היהודית המקומית, אומר ל'כיכר השבת': "רק בנס לא הייתי הערב במסעדה".

שלום ברנהולץ, הוא בעל המסעדה היהודית שבסמוך לשם היו היריות, בשיחה עם 'כיכר השבת' הוא אומר: "הטלוויזיה וכלי התקשורת המקומיים עצרו את השידורים, כי מדובר באירוע שעדיין מתגלגל"..

"לפי מה שאנחנו יודעים, מדובר בארבעה מפגעים, כאשר אחד מתוכם כבר מת, ולכן התקשורת עצרה את השידורים, עד שיתפסו את המפגעים".

"המסעדה שלי הייתה סגורה היום, מכיוון שמהיום בלילה עושים סגר לחודש. אתמול היה לנו אירוע של שבע ברכות לאיש עסקים חרדי מירושלים, במקרה, זה היה יכול להיות גם היום".

ר' שלום ברנהולץ, בעל המסעדה

איפה בדיוק התרחש הפיגוע? "זה קרה במרכז הקהילה היהודית, 'שטאאט טעמפל', זה בעצם המרכז שלנו, הוא מוגן ומבוצר במהלך כל השנה. יש לנו מאבטחים ומשטרה במהלך כל השנה".

"כל הזמן יש לנו אירועים, אך האבטחה פה כבדה. מה שאני חושב, זה שהמוסלמים החליטו להשתולל בגלל מה שקורה בצרפת. לפני יומיים, הם נכנסו לכנסייה והתחילו להרוס מכל הבא ליד וגם אתמול, הם הגיעו לכנסיה הגדולה ביותר ושם אתמול הם גם השתוללו והיום כנראה הם הגיעו ליהודים".

"בעיקרון", מסביר ברנהולץ, "הייתי אמור להיות במקום, אבל החלטתי לסגור את המקום, אם הייתי שם, הכל היה יכול להסתיים אחרת. אבל לפי מה שאנחנו יודעים, אין נפגעים יהודיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר