"להעמיק את היחסים"

היסטורי: נחנכה שגרירות הונדורס בירושלים

בטקס היסטורי בהשתתפות נשיא הונדורס ארננדז, ראש הממשלה בנט, שרי החוץ של ישראל והונדורס, נחנכה היום (חמישי) לראשונה שגרירות הונדורס בירושלים הבירה (מדיני)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ראש הממשלה ושרי החוץ יחד עם נשיא הונדרס (צילום: עמית שאבי, פול)

באירוע רב רושם היום (חמישי) בהשתתפות נשיא הונדורס חואן אורלנדו ארננדס, נחנכה שגרירות הונדורס בירושלים. חוץ משני המנהגים, גם שרי החוץ מטעם שתי המדינות נכחו בטקס.

לאחר הטקס, נועד ראש הממשלה בנט יחד עם נשיא הונדרס בלשכת ראש הממשלה. גם שר החוץ לפיד ושר החוץ של הונדורס השתתפו בפגישה לאחר הטקס.

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בטקס: "הסכמי שיתוף הפעולה עליהם נחתום עכשיו, הם מפגן נוסף לידידות העמוקה ולקשר העמוק בין המדינה היהודית, מדינת ישראל, לבין העם והמדינה ההונדורנית בהנהגתך.

אדוני הנשיא, אתה חבר אמת של ישראל. לעם היהודי יש זיכרון ארוך, ואתה תירשם בדפי ההיסטוריה כמי שעשה מעשה אמיץ ומעשה נכון למען מדינת ישראל. תודה".

עוד אמר בנט כי "תחת הנהגתך, הונדורס עומדת באופן עקבי לצד ישראל במוסדות הבינלאומיים כשזה לא תמיד פופולארי, ולפעמים זה גם כרוך בתשלום מחיר. זו העדות לחברות - הנכונות לעשת פעולות כולל תשלום מחיר. אני רוצה להודות לך ולציבור בהונדורס על התמיכה הזו".

נשיא הונדורס הודה ואמר כי הוא "שמח ונרגש לחזור לישראל, יותר מ-30 שנים עברו מאז שהייתי חלק מפרויקט מש"ב, ואני שב עכשיו לכאן עם משימה - לפתוח את השגרירות בירושלים, ולקדם ולהעמיק את היחסים בין המדינות. תודה לך על קבלת הפנים החמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר