המעצרים ב'שובו בנים'

הרצח וההיעלמות: נעצרו שלושה חשודים נוספים

המשטרה עצרה שלושה חשודים נוספים בחשד למעורבות בברשת היעדרות הנער ניסים שיטרית וברצח מנהל הישיבה אבי אדרי • המשטרה תבקש להאריך את מעצרם (חדשות, פלילי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המעצרים בתחילת השבוע (צילום: חיים גולדברג)

בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרו לפנות בוקר (שלישי) שלושה חשודים נוספים, בשנות ה-60 לחייהם - שניים תושבי ירושלים ואחד תושב חיפה - בחשד למעורבותם ברצח אבי אדרי והיעלמות ניסים שיטרית תיקים הנחקרים במשטרה מזה למעלה מ-30 שנים.

יצוין כי בתחילת השבוע נעצרו שלושה חשודים במעורבות ברצח וההיעלמות, בית המשפט האריך את מעצרם בשבוע ימים. בין העצורים הבוקר, בן של שר בכיר לשעבר.

מהמשטרה נמסר כי: "לאחר מעצרם, השלושה הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים. בהמשך היום, הם יובאו בפני בית המשפט. כמו כן ובהתאם להתפתחויות בחקירה, ייתכנו מעצרים נוספים".

מדובר בתיקים שהסעירו את המדינה בשנות ה-80 וה-90. הראשון הוא תיק היעדרות של הנער ניסים שיטרית, בן ה-17, בשנת 1986. שטרית, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, נעדר במשך עשרות שנים. חצי שנה קודם שנעדר, נחטף מהישיבה בה הוא לומד בעיר אשדוד, על פי החשד על ידי אנשי 'משמרת הצניעות'.

האירוע השני, עליו נחקרים השלושה, הוא רצח מנהל ישיבה בשם אבי אדרי, שנרצח בשנת 1990. גופתו נמצאה עם סימני אלימות קשה ועל פי החשד, כגם הוא נרצח על ידי אנשי 'משמרות הצניעות'.

כזכור, בשבוע שעבר נחשף ב'כיכר השבת' כי חוקרי משטרה בלבוש אזרחי וחוקרי זיהוי פלילי נצפו לאחרונה באתרים שונים בעיר ירושלים וסביבתה, כפעילות שמסתמנת עד כה כאיסוף ראיות במסגרת חקירת תיק רצח שארע לפני עשרות שנים בירושלים או בסמוך לה..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר