הותר לפרסום

סב ל-6; זה החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי

דניאל קדר, בן 64 מראשון לציון, אב ל-3 וסב ל-6 - הוא החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי לפני כחודש ברחובות בעת שיצא מבית הכנסת בו התפלל. קדר רכש שתי דירות מפרי (אקטואלי)

קדר בבית המשפט בעת הארכת המעצר (צילום: Roy Alima/Flash90)

בית המשפט התיר לפרסם כי דניאל קדר, בן ה-64 מראשון לציון, הוא החשוד ברצח יזם הנדל"ן אלדד פרי לפני כחודש ברחובות בעת שיצא מבית הכנסת בו התפלל את תפילת שחרית.

המניע לרצח, ככל הנראה, קדר - אב לשלושה ילדים וסב לשישה נכדים, רכש מהחברה של פרי שתי דירות בפרויקט בלוד בסך של כ-5 מיליון ש"ח והתמוטטות החברה גרמה לקדר להפסד ענק.

בניגוד לכיווני החקירה הראשונים כי הרוצח שהגיע רכוב על אופנוע משתייך לעולם הפשע, מדובר באדם נורמטיבי על פי הפרמטרים המקובלים. הוא עובד בתחום המחשבים, סב לשישה נכדים שתמונותיהם ממלאות את חשבון הפייסבוק שלו. קדר מחזיק ברישיון לנשק שנים רבות ויש ברשותו אקדח.

החשוד העלה לעמוד הפייסבוק שלו בכמה מקרים תמונות עם אקדח ומטרה שאליה ירה. לצד אחת התמונות הוא כתב "כבר הזהרתי אתכם בעבר לא להתעסק איתי?".

הוא נעצר בתחילת השבוע ומעצרו הוארך בעשרה ימים לאור הראיות שקושרות אותו באופן מובהק לזירת הרצח.

כזכור, אלדד פרי יזם נדל"ן שחברתו קרסה לפני כשנה, בן 44 אב לשמונה, נורה למוות לפני כחודש, בבוקרו של יום בעת שיצא מבית הכנסת בעיר רחובות. הרוצח הגיע על אופנוע ירה בו ונמלט. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

פרי הותיר אחריו חובות ענק של כ-330 מיליון ש"ח ולקוחות רבים בקבוצות הרכישה שהקים איבדו כל אחד מאות אלפי שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר