וְהָיוּ עֵינֶיךָ רֹאוֹת

"מגיע לו"; התגובה של מרן הגר"ח קנייבסקי ל'מופת' • צפו

בסרטון וידאו נדיר שמתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת' נראה מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי מאזין לשני סיפורים - ונהנה; אחד מהם - מופת בזכות ברכת הרב! • צפו (אקטואליה)

(צילום: באדיבות המצלם)

בסרטון וידאו נדיר, שמתפרסם לראשונה ב 'כיכר השבת', נראה מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי, מאזין לשני סיפורים, בשתי הזדמנויות שונות - ונהנה.

התיעודים הנדירים האחרונים >>

בסרטון המיוחד שצולם לפני מספר שנים, נראה תלמידו ומקורבו הגדול, הרה"ג רבי אורי טיגר, מספר למרן שר התורה, את הסיפרים - אחד מהם התרחש מופת של ממש בזכות ברכת הגר"ח.

התמלול המלא

א

הרב טיגר: "מאד התחזקתי באמונה שם, מה הפשט? יש לו שתי בנות בגיל שידוכין, ושבת האחרונה שהייתי שם ישב אצלם איזה קרוב משפחה בבית וניסה לשכנע אותן שמה פתאום לקחת בן תורה, הרב יודע אמריקה זה לא בני ברק שיכון חזון איש, זה הכל שם גשמיות וכסף וכסף, והיא רוצה רק בן תורה, הבנות שלו רוצות רק בן תורה, וישב שם אחד מתוך המשפחה דוקא, איזה בן דוד שבדיוק אותה שבת היה שם, וניסה לשכנע אותן שעה שלימה מה פתאום לקחת אברך, לא יהיה לכם כסף, לא תצליחו לחיות, לא יהיה לכם דירה וכו', ונלחמו שהן רוצות רק בני תורה. אז אמרתי לו מדין הכרת הטוב לכל השבוע הזה שהוא עזר לי שם אמרתי לו שאני אבקש מהרב אם הרב יסכים, זה השמות של הבנות שלו, אם הרב יסכים לקחת את זה להתפלל עליהם בשמונה עשרה".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "ברכה והצלחה".

הרב טיגר: "בשמונה עשרה הם רוצים אם הרב יסכים".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "בסדר, כשר וישר".

ב

הרב טיגר: "יש עכשיו סיפור שהרב יהנה ממנו, הבן שלו כשהיינו פעם אחרונה אצל הרב אז הוא אמר לרב שבכ"ב תמוז הבן שלו יהיה בן עשרים ושתים ועדיין לא השתדך, אז הרב אמר לו שיגדל זקן ויקבל את השידוך שלו, ברוך ה' זה היה חודש ימים לפני כ"ב תמוז, כ"ב תמוז בדיוק נסגר השידוך בזכות הברכה של הרב".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "הוא גידל זקן?".

הרב טיגר: "כן".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "מגיע לו".

הרב טיגר: "מיד כשהוא יצא מפה...".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "מגיע לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר