וְהָיוּ עֵינֶיךָ רֹאוֹת

מבהיל! האברך ביקש ילדים - וזה מה שסיפר לו מרן הגר"ח קנייבסקי

בסרטון וידאו נדיר שמתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת' נראה מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי מספר סיפור מבהיל לאברך שביקש ברכה לזכות בילדים • צפו בברכה ובסיפור (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם; תמונה ראשית: דוד כהן, פלאש 90)

בסרטון וידאו נדיר שמתפרסם לראשונה ב 'כיכר השבת', נראה מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי, מספר סיפור מבהיל לאברך שביקש ממנו ברכה לילדים.

התיעודים הנדירים האחרונים >>

בסרטון המיוחד שצולם לפני מספר שנים, נראה תלמידו ומקורבו הגדול, הרה"ג רבי אורי טיגר, מציג את האברך בפני מרן שר התורה ומספר לו את סיפורו ומרן הגר"ח משיב באריכות עם סיפור מבהיל ששמע מאביו זצוק"ל.

התמלול המלא

הרב טיגר: "הוא כבר כמה שנים שאין לו ילדים, והוא בא פעם אחת לרב והרב אמר לו לבדוק את המזוזות, הוא בדק את המזוזות והחליף את המזוזות והוא הגיע עוד הפעם לרב והרב אמר לו שיחדש חידושי תורה, הוא אברך תלמיד חכם הוא מחדש תמיד, ועם כל זה עדיין אין לו כלום ויש לו בעיות בשלום בית גדולות מזה, הוא רוצה משהו...".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "כנראה שהברכה שלי לא שווה כלום".

הרב טיגר: "לא, חס ושלום, הברכה של הרב שווה הרבה מאד".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "שיהיה בהצלחה ושיהיה לך זרע של קיימא".

הרב טיגר: "הוא צריך לעשות איזה משהו מיוחד אולי?".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "להתפלל".

הרב טיגר: "רק להתפלל?".

מרן הגר"ח קנייבסקי: "כן. אבא סיפר לי שהיה אחד שהיה בא תמיד ל"חפץ חיים" שלא היה לו ילדים, ה"חפץ חיים" לא רצה לברך אותו, אמר לו היום בדור הזה מי יודע אם כדאי ילדים או לא, פעם אחת עשה נודג'ן [נדנוד] ובאותו השנה נולד לו בן, אבל כשהבן גדל עשה כאלה צרות לאבא שלו שהוא אמר הלואי שלא היה נולד, אדם יודע מה שטוב בשבילו או לא, מה שהקב"ה עושה זה טוב, אבל להתפלל צריך אבל לא מדי הרבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר