הפיגוע בבאר שבע

אחד הנרצחים: שליח חב"ד הרב משה קרביצקי הי"ד

אבל כבד בקהילת חסידי חב"ד בבאר שבע עם היוודע דבר הירצחו של הרב משה קרביצקי הי"ד, ששימש שליח חב"ד בשכונת נחל בקע בעיר, בפיגוע הקשה שאירע בעיר (חדשות)

שימי שפר | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ט באדר ב' תשפ"ב | 22.03.22
המנוח הרב משה קרביצקי הי"ד (צילום מסך)

אבל כבד בקהילת חסידי חב"ד בבאר שבע עם היוודע הערב (שלישי) זהותו של אחד מארבעת הנרצחים בפיגוע הקשה בבאר שבע - הרב משה קרביצקי הי"ד, ששימש שליח חב"ד בשכונת נחל בקע בעיר.

המנוח הי"ד, היה חבר בקהילה בבאר שבע ובמסגרת פעילותו הוא ניהל את בית הכנסת בשכונה, ואף בית תמחוי מטעם 'כולל חב"ד', בו היו סועדים מידי יום עשרות קשישים ותושבים נזקקים.

הנרצח הי"ד על משמרתו במטבח של בית התמחוי (צילום: כולל חב"ד)

בחב"ד מספרים כי ר' משה שהיה חסיד שדבק ברבי מחב"ד ובתורותיו, עזב לפני תקופה את השכונה, ומאז חסרונו של מי שהיה כולו איש של חסד ודאגה לזולת הורגש מאד בקרב התושבים.

בפטירתו הותיר אחריו ר' משה הי"ד את רעייתו וארבעה ילדים יתומים שנשארו כעת ללא אבא.

הנרצח הי"ד על משמרתו במטבח של בית התמחוי (צילום: כולל חב"ד)

הרב מנדי בלוי מ'כולל חב"ד', ספד לרב קרביצקי: "הנרצח היה מסור בכל מאודו לקשישים העולים, תושבי נחל בקע, שהיו סועדים מידי יום בבית התמחוי שלנו".

הרב שלום דוכמן, מנהל הארגון, אמר: "זכיתי להכיר מקרוב את הרב קרביצקי ואת פעילותו למען הנזקקים והקשישים שהגיעו מידי יום לסעוד בבית התמחוי שלו. הוא היה מסור בצורה בלתי רגילה, כיבד כל אדם ודאג לכל פונה. הרב משה בלט בעדינותו ורגישותו וכל חייו היו נתינה למען האחר. אני בטוח שעשייתו האדירה שהוא הותיר אחריו תנחם מעט את משפחתו וקהילתו ומוסר את תנחומי למשפחתו היקרה בשם מאות עובדי 'כולל חב"ד'".

הלוויתו תתקיים מחר, יום רביעי, בשעה 19:00, בבית העלמין החדש בבאר שבע.

כזכור, בפיגוע הנורא שנמשך שמונה דקות נרצחו ארבעה בני אדם ונפצעו שניים נוספים, עד שהמחבל חוסל. בין הנרצחות, דוריס יחבס הי"ד, בת 49 ממושב גילת ולורה יצחק בת 43 מבאר שבע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר