החמרה במצבו

הרופא החרדי מניו יורק נאבק על חייו: "אין לי פחד"

הרופא של קריית יואל שרקח תרופה לקורונה בראשית המגיפה ושהוזכר בידי דונלד טראמפ הודיע על החמרה במצבו. "לא חשוב מתי אדם מת וכיצד, יותר חשוב כיצד האדם חי" (חרדים)

שלמה מן | כיכר השבת |
ד"ר זאב זלנקו בבית החולים, בעבר (צילום: עצמי)

ד"ר זאב (ולדימיר) זלנקו, חסיד חב"ד שזכה לתשומת לב בינלאומית לאחר שהציע תרופה לנגיף הקורונה בתקופתה הראשונה של המגיפה - תרופה שאף הוזכרה בפומבי בידי נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, בישר אתמול כי הוא סובל מהחרפה משמעותית בגידול הנדיר שהתגלה בגופו.

"למרבה הצער, הסרטן שלי התפשט והגיע לריאות", אמר אמש. "אולי הוא כבר הגיע גם לירך השמאלית ולגב התחתון. ישנן ניסיונות טיפול שונות שאני בוחן". הד"ר הוסיף כי הוא "מרגיש טוב" וכי "אין לי פחד". עוד אמר הדוקטור: "אולי אצטרך להקטין כמה מהאירועים התקשורתיים הקטנים יותר, אולם אני מתכוון להיאבק כל עוד תהיה לי הכרה".

לדבריו, "עברו ארבע שנים מאז שלפני ההערכות הייתי אמור למות. כל יום מאז היה מופלא, ואני מייחס את ההישרדות המתמשכת שלי לתפילות של אנשים שאוהבים אותי".

זלנקו פרסם את שמו לתפילה, וולוול וולף זאב בן לאה, בתוך שאר חולי ישראל, והוסיף: "זה לא באמת חשוב מתי אדם מת וכיצד הוא מת, יותר חשוב איך אדם חי".

ד"ר זלנקו, רופא משפחה שהיה הרופא של קריית יואל, הפך לאישיות מוכרת אחרי שהציע תמהיל תרופות קיימות על מנת להילחם בנגיף הקורונה.

בין היתר, שיגר מכתב לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, שהתלהב מהרעיון ואף הזכיר אותו במסיבת עיתונאים שערך - אך ארגון הבריאות יצא נגד התרופה וטען כי היא אינה מועילה.

בסרטון שפרסם ביממה האחרונה, הוא מודה לאלו שהתפללו עבורו, וחבריו ובני משפחתו מבקשים מהציבור להמשיך להעתיר בתפילה עבור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר