בתפילה על רעייתו | תיעוד

הרב לאו דמע: 'אנו זקוקים לתפילות ולמעשים טובים שלכם'

קודם שהחלה התפילה להחלמתה של רעייתו של הרב הראשי לישראל, הגר"ד לאו, הוא פתח בדברי כיבושין, וסיפר מה עבר עליו בעת שהטיסו את רעייתו מיוון לבית החולים בישראל | צפו בדבריו (חרדי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב לאו בעצרת התפילה (צילום: באדיבות המצלם)

מעמד התפילה המרכזי התקיים הערב (שני) ברחבת הכותל המערבי לרפואתה של הרבנית פייגא צפורה לאו, בהשתתפות בעלה, הרב הראשי ונשיא בית הדין הגדול הגאון רבי דוד לאו ועמיתו, הראש"ל ונשיא מועצת הרבנות, הרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף, חמיה של החולה, הרב הראשי לשעבר הגאון רבי ישראל מאיר לאו, רבה של ירושלים הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר וכן רבנים ודיינים.

בעלה של החולה, הרב הראשי נשא דברים וחיזק את ציבור המתפללים: "כאשר היינו במטוס בדרך לארץ, התרוצצו בראש שלי כמה פסוקים. הפסוק הראשון שעלה במוחי - זה היה ברגעים הראשונים, היו המילים של הקב"ה לירמיהו, ירמיהו ל'ב כאשר ירמיהו מתפלל ואומר כביכול יש משהו שאולי לא נראה בכלל שיכול לקרות, ועונה לו הקב"ה ואומר לו "אני ה' אלוקי כל בשר, היפלא ממני כל דבר?", הפסוק הזה רץ לי בראש באותם רגעים שאנחנו בין שמיים וארץ תרתי משמע".

הרב לאו המשיך בדברי החיזוק ואמר בקול נהי: "אז אני מהרהר לעצמי, "ואני בחסדך בטחתי יגל ליבי בישועתך", ואני יודע שבעזרת השם יגיע הרגע שבו "אשירה לה' כי גמל עליי". הפסוק השלישי שהזכרתי לעצמי כל הזמן: "יהי חסדיך עלינו כאשר יחלנו לך", ככל שנייחל לו כך יהיה חסדו איתנו, אנחנו מייחלים לו, אנחנו בוטחים בו, אנחנו יודעים שהקב"ה, בעזרת השם, מגיע מכאן ישר למיטת חולייה - ישר מהטיפול נמרץ, אבל אנחנו עדיין זקוקים להרבה מאוד תפילות. להרבה מאד רחמים ומעשים טובים שיהודים ויהודיות טובים מקבלים על עצמם".

"אני מאוד מודה על כך ומבקש שאכן כולנו כאן נכריע בצורה ברורה "א-ל נא רפא נא לה" שימלא השם משאלות ליבנו לטובה ובסיעתה דשמיא, בנסיבות של שמחה נחזיר לכם ונשמח עימכם בבריאות ובשמחה כל הימים".

כזכור, כפי שדווח בתחילת השבוע ב'כיכר השבת', הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו ורעייתו הרבנית ציפורה שהו במהלך החג ביוון. ביום שישי, שביעי של פסח, הרבנית עברה אירוע מוחי.

לאחר מספר שעות בבית החולים, בעצה אחת עם רופאים בכירים, הוחלט להטיס את הרבנית לישראל והיא אושפזה בבית החולים בילינסון, שם עברה צנתור.

ביום ראשון, עברה הרבנית ניתוח מורכב נוסף. נכון להבוקר, בסייעתא דשמיא, היא יצאה מסכנת חיים אך מצבה מוגדר קשה והציבור נקרא להתפלל לרפואתה.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתה של הרבנית פייגא ציפורה בת הדסה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר