במקביל לפיגוע בי-ם

נס ביישוב: מחבל חדר לחצר וחוסל על ידי בעל הבית

מחבל צעיר הצליח לחדור ליישוב תקוע, כאשר ניסה להיכנס לאחד הבתים ביישוב, אחד הילדים הבחין בו, והזעיק את האב - שהצליח לחסל אותו • צה"ל מכתר כעת את היישוב (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכוחות בשטח; בעיגול: הסכין בידי המחבל שחוסל (צילום: דו"צ וסעיף 27א')

במקביל לפיגוע בשער בירושלים - נס ביישוב תקוע שבגוש עציון, מחבל חדר ליישוב, נכנס לחצר אחד הבתים וברגע האחרון, הוא התגלה על ידי אחד הילדים, אב המשפחה, יאיר מיימון, הצליח לחסלו לפני שפגע באחד מבני המשפחה.

מדובר צה"ל נמסר על האירוע: "בהמשך לדיווח על אירוע ביטחוני ביישוב תקוע, מחבל חמוש בסכין חדר למרחב היישוב ונורה על ידי אזרח. כוחות צה"ל הוזנקו לנקודה וסורקים כעת אחר חשודים נוספים במרחב".

על פי הידוע עד כה, המחבל נכנס דרך פרצה וניסו לטפס על גדר - לכיוון ביתו של אחד מחברי כיתת הכוננות ביישוב תקוע - על מנת לטבוח בדרי הבית.

במהלך הטיפוס על הגדר, בנו של חבר כיתת הכוננות, יצא במקרה לחצר והבחין בדמות חשודה, הבן נכנס לעדכן במהירות את אביו, שיצא לאתר את הדמות בחצר הבית, האב הבחין בדמות, הכניס את בני המשפחה לתוך הבית - תוך שהוא מביא את האקדח האישי שלו.

המחבל הצליח לאגף את האב מחניון הבית, אך מיימון הבחין בו - כשהוא מחזיק סכין חדה, הוא שלף את האקדח וירה בו עד לנטרולו.

תחילה עלה החשד, כי למחבל המתגורר בכפר סמוך, הצטרפו עוד מחבלים ומדובר בפיגוע גדול, דקות לאחר מכן הופר החשד, אך כוחות הביטחון פתחו בסריקות נרחבות, על מנת לאתר חשודים פוטנציאליים.

לעת עתה, עיריית תקוע, ביקשה מתושבי המקום להישאר בתוך הבתים ולסגור חלונות ודלתות, עד שימצאו שלוש החשודים האחרים.

האירוע התרחש בשעה 20:30, כאשר דקות ספורות קודם לכן, ביצע פלסטיני מאזור רמאללה בן 19, פיגוע בשער שכם ופצע באורח בינוני את אחד הלוחמים במקום.

מחקירה ראשונית של הפיגוע עולה, כי המחבל עבר ליד עמדת הבידוק, הכוחות המוצבים במקום, חשדו במחבל וקראו לו לעבר עמדת השמירה. כאשר החלו לבדוק את המחבל, הוא שלף את הסכין ודקר את אחד הלוחמים שהיו במקום, הלוחמים התעשתו במהירות, ירו בו ונטרלו את המחבל.

הכוחות בשטח (דו"צ)
הכוחות בשטח (דו"צ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר