מות הכתבת בג'נין

חבר מועצת השורא: חיילי צה"ל - "רוצחים"

בעוד ממשלת בנט-לפיד מצפה להחלטת מועצת השורא על המשך חברותה של מפלגת רע"מ בקואליציה, אחד מחברי המועצת, מסעוד גנאים, קורא לחיילי צה"ל "רוצחים" (חדשות)

מסעוד גנאים, כחבר כנסת (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בעוד ממשלת בנט-לפיד מצפה להחלטה של מועצת השורא על המשך חברותה של מפלגת רע"מ בראשות מנסור עבאס בקואליציה, אחד מחברי מועצת השורא קורא לחיילי צה"ל "רוצחים".

מסעוד גנאים, חבר מועצת השורא ולשעבר חבר כנסת מטעם רע"מ, הגיב הבוקר למותה של כתב אל-ג'זירה שירין אבו עאקלה בג'נין, תוך שהוא מכנה את חיילי צה"ל "רוצחים".

"בושה וחרפה לרוצחים", כתב גנאים בפייסבוק, "העיתונאית שירין אבו עאקלה, כתבת אל-ג'זירה, נפגעה לאחר שנורתה על ידי כוח צבא ישראלי במחנה ג'נין הבוקר".

רק לפני מספר ימים התבטא גנאים כי הגיע הזמן שרע"מ תפרוש סופית מהקואליציה. בראיון לרדיו נאס אמר גנאים כי "מה שקרה באל אקצא הוא סטירת לחי לרע"מ, במיוחד לאחר ההתבטאויות של חברי 'ימינה'. הגיע הזמן שההקפאה תהפוך לפרישה מהקואליציה הזאת שלא מכבדת אותנו".

כפי שדווח מוקדם יותר, כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב נכנסו לפנות בוקר למחנה הפליטים ג'נין, הנחשב למעוז ארגוני הטרור, וזאת לאחר שלא נכנסו למקום במשך כשלושה שבועות. כניסתם למקום, לצורך מעצר מבוקשים, לוותה בחילופי אש כבדים עם מחבלים חמושים.

במהלך חילופי האש, נהרגה עיתונאית של רשת אל-ג'זירה, שירן אבו עאקלה, המסקרת במשך יותר מ-20 שנה את התחום. העיתונאית הוותיקה נפגעה בראשה ופונתה לבית החולים שם נקבע מותה. עדיין לא ידוע מאיזה ירי נפגעה, מאחר ושהתה בקרבת המחבלים היורים ייתכן ונפגעה מהירי של הפלסטינים.

ברשת אל-ג'זירה ואבו מאזן מיהרו להאשים את ישראל בפגיעה בה, בצה"ל הודיעו כי הם חוקרים את זה לעומק, אך הצעת ישראל לקיום חקירה פתולוגית משותפת - נדחתה על-ידי הפלסטינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר