התפוררות לשכת ראש הממשלה

נטישת יועצי בנט: גם העוזרת האישית עוזבת

אחרי פרישת שני יועציו הקרובים של ראש הממשלה בנט, גם העוזרת האישית שלו הודיעה על פרישה מתפקידה • בנט: "הגיעה העת לפרוס כנפיים לקראת אתגרים חדשים" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יואב דודקביץ', פול)

התפוררות הכוורת של ראש הממשלה בנט נמשכת: אחרי עזיבת שני יועציו הקרובים של ראש הממשלה, טל גן צבי ששימש כראש הסגל, ושמרית מאיר ששימשה כיועצת מדינית, הערב (שני) הודיעה גם העוזרת האישית של בנט כי היא עוזבת את תפקידה.

ראש הממשלה הודיע על עזיבתה של העוזרת נעמי ששון וכתב: "אני נרגש עבורה כי הגיעה העת לפרוס כנפיים לקראת אתגרים חדשים".

עוד כתב בנט: "היא החלה את דרכה בלשכתי במשרד החינוך ומאז צמחה והלכה איתי דרך ארוכה: כמנהלת לשכה, כעוזרת אישית וכיועצת מסורה, מקצועית ובעיקר - כאדם של אנשים. 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מהבוקר עד הלילה וחוזר חלילה - ידה בכל, מהמשימות הגדולות ועד הפרטים הקטנים, בחיוך חם ובכבוד לכל אדם. בהצלחה נעמי יקרה, מחכה לך כאן עם פינה חמה וזכרונות נפלאים".

מוקדם יותר היום הודיע בנט על שני המחליפים של היועצים שעזבו לא מזמן והודיע על מינויו של עו"ד עדן ביזמן לתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה. ההודעה מגיעה ימים אחדים אחרי פרישתו המהדהדת של ראש הסגל הקודם, והיועץ הקרוב, טל גן צבי, שליווה אותו במשך כעשור, כמעט מאז כניסתו לעולם הפוליטי.

ביזמן מכהן מזה כשנה כמשנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה, ובתפקידו הקודם שימש כמשנה למנכ"ל משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור. קודם לכן שימש כראש מטה המבקר וכיועץ בכיר לשר החינוך, עת כיהן ראש הממשלה בנט בתפקיד.

הוא בן 36, נשוי ואב לארבעה, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן. הוא ייכנס לתפקידו בימים הקרובים לאחר קיום הליך חפיפה סדור, בכפוף לאישור נציבות שירות המדינה.

עוד מינה רה"מ את קרן הג׳יוף ליועצת מיוחדת לעניינים בינלאומיים ותקשורת זרה. הג׳יוף (32), לשעבר דוברת פיקוד הצפון וראש מדור דיפלומטיה ציבורית בצה"ל, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת בר-אילן, משמשת כיום כדוברת ראש הממשלה לתקשורת זרה. קרן עלתה לישראל מאנגליה בשנת 2009.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר