למרות ההתפתחות

יכ"ל ממשיכה לחפש; המשפחה: "יש שיפור"

מטעם משפחת קליינרמן נמסר היום כי "‏במהלך השבוע האחרון, הורי הנעדר רואים שינוי משמעותי בטיפול המקצועי של משטרת ישראל בנוגע להיעדרות בנם מוישי" (אקטואליה)

(צילום: דוברות המשטרה, יכ"ל, באדיבות המשפחה)

מטעם משפחת הנעדר מוישי קליינרמן נמסר היום (שלישי) אחרי ההתפתחות הדרמטית ומעצר החשוד כי "במהלך השבוע האחרון, הורי הנעדר רואים שינוי משמעותי בטיפול המקצועי של משטרת ישראל בנוגע להיעדרות בנם מוישי".

ההתפתחות הדרמטית; סיקור 'כיכר השבת':

"הן ברמה החקירתית, הן ברמה המבצעית והן ברמת השיח והתקשורת עם המשפחה ונציגם מול המשטרה. ניכרת מעורבות אישית באירוע החל מרמת מפכ"ל ועד לאחרון החוקרים בפרשה".

המשפחה הוסיפה כי "קיים קשר יומי ורציף בין גורמי הפיקוד הבכיר וגורמי החקירה לבין היועץ המיוחד ונציגם של ההורים , מר אלי חן. היועץ שם לו למטרה לרכז מאמצים באיתור הנעדר ומתוך הבנה כי לאחר שיסתיים האירוע, באיתור הנער בע"ה ניתן יהיה לסכם ולהסיק מסקנות אודות התנהלות המשטרה בנושא".

"‏בשלב זה מבקשים ההורים להתמקד אך ורק בעשייה היום יומית לאיתור בנם והם מעודכנים באופן שוטף ורציף במאמצים הגלויים והסמויים שנעשים על ידי משטרת ישראל. ההורים מצפים כי הנושא לא ירד מסדר יומה של משטרת ישראל ויטופל כך עד לאיתור הנער".

מדוברות יחידת הכלבנים לישראל נמסר: "יכ"ל ממשיכה כל העת בחיפושים בגזרת מירון אחר הנער הנעדר אברהם משה קלינרמן, כבן 16, שנראה בפעם האחרונה ביום כ"ב אדר ב' תשפ"ב, 25.3.2022, באזור ציון הרשב"י. כולנו מתפללים לבשורות טובות, וממשיכים בהשתדלותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר