סערת ריקוד מיכאלי

בכירי הקואליציה בשמחת גפני: "תסמונת האישה המוכה"

יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, חגג את שמחת חתונת נכדתו אליה הוזמנו בכירים מהקואליציה • השרה מיכאלי תועדה רוקדת בעזרת נשים • בסיעות החרדיות מבקרים: "מה המסר לציבור?" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מיכאלי וגפני, אמש (צילום: יעקב כהן)

ביקורת חריפה בסיעות החרדיות נגד יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, בשל שמחת חתונת נכדתו בבני ברק, שם השתתפו בכירים בקואליציה, בניהם שרת התחבורה מירב מיכאלי, השר מאיר כהן ויו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי מ'יש עתיד'. כמו כן, ראש הממשלה, יאיר לפיד, התקשר לברך את גפני לרגל השמחה במשפחתו.

עם הגעת הבכירים מהקואליציה לחתונה, הרשת סערה בשל הזמנתם לשמחת בכיר מגוש הימין-חרדים, אך הזעם הגדול יצא עם פרסום תיעוד של השרה מיכאלי רוקדת בעזרת הנשים יחד עם בני המשפחה.

הביקורת נגד גפני הגיעה מצד בכירים בש"ס אך גם מצד בכירים בסיעת 'יהדות התורה' שלא אהבו את התמונות מהחתונה לצד השיחות שניהל גפני עם רה"מ יאיר לפיד.

בכיר בש"ס אמר ל'כיכר השבת': "מירב מיכאלי הייתה שותפה מרכזית לגזירות נגד החרדים. בעוד מספר שבועות כל חרדי ממוצע ירגיש את המכה הכלכלית מרפורמת התחבורה שלה שנועדה רק כדי לפגוע בלומדי התורה. איזה מסר הוא מעביר בזה שהיא אורחת כבוד באירוע שלו? כנראה ב'דגל' סובלים מתסמונת האישה המוכה".

ב'יהדות התורה', כאמור, גם לא חסכו בביקורת. לדברי ח"כ במפלגה: "לא ייתכן שגפני יבקר בחריפות את ח"כ מאיר פרוש שסייר עם השר מתן כהנא במירון בכדי לדאוג לצרכי הציבור החרדי ומנגד הוא מצטלם עם בכירי הקואליציה בחתונת נכדתו ואך לפני חודשיים בשמחת יום ההולדת שלו בכנסת. מדובר בצביעות, הוא דו פרצופי. מה שמותר לו לצרכי שמחה משפחתית, אסור לאחרים לצרכי ציבור".

גורם נוסף במפלגה הוסיף: "אנחנו בימים לא פשוטים מבחינת הניסיון להחזיר את המצביעים שלא הגיעו לקפי בבחירות האחרונות לצד הזליגה לאיתמר בן גביר. במקום שגפני יתאפק הוא בוחר לסייע לקמפיין של 'הציונות הדתית'. אנחנו מיכולים להפסיד מנדט מהאירועים הללו".

מנגד, גורם ב'דגל התורה' דוחה את הביקורת ואומר: "מדובר בשמחה פרטית של ח"כ גפני, לשמחה מזמנים את כולם, אין בכך כל התקרבות ל'מחנה השמאל'. בשמחה השתתפו גם בכירי מחנה הימין, הרבה יותר ממחנה השמאל. אנחנו לא מגרשים פוליטיקאית שבחרה לרקוד בעזרת נשים, כמו שלא גירשנו את ח"כ עידית סילמן".

באשר לתיעוד הריקוד של מיכאלי אומר הגורם: "לא אנחנו פרסמנו את התיעוד, מגוחך לחשוב אחרת. כנראה אחד מאנשי השרה תיעד ופרסם. באמת שאין כל סיבה ל'ביקורת' נגד גפני".

גורם אחר ב'דגל התורה' הוסיף כי "מדובר במתקפה פוליטית. נגמרו הימים שמישהו הרגיש בעל בית על המגזר החרדי, לגפני יש את רבותיו והוא מתנהל פוליטית לפי דעתו ולפי מה שחשוב למצביעיו ולא לפי האינטרסים של גורמים פוליטיים קטנוניים אחרים, גם אם הם חרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר