העלילה מסתעפת

כמיסה מאיים לתבוע את ליברמן ודורש: "הסר את חסינותך"

עורך דינו של כמיסה הודיע לעורכי דינו של ליברמן כי "לאור התבטאויות רבות ומרבות של ליברמן כלפי כמיסה בערוצי התקשורת ובמקומות נוספים, בכוונת כמיסה להגיש נגדו תביעה אזרחית ו/או קובלנה פלילית" (משפט)

(צילום: מסך, מתוך חדשות 13)

אחרי שהאשים את ליברמן כי הוא מעורב בעסקים בעייתיים בקונגו וכי הזמין רצח של נציב במשטרה תמורת 100,000 דולר - יוסי כמיסה מתכנן לתבוע את ליברמן.

במהלך התקופה, יו"ר ישראל ביתנו ושר האוצר התבטא נגד כמיסה במספר הזדמנויות, במקביל להגשת קובלנה פלילית נגדו, בגין טענותיו.

בתגובה, עו"ד אייל בסרגליק, עורך-דינו של כמיסה, שיגר מכתב שבו דרש משר האוצר להסיר את חסינותו. בנוסף, עדכן בסרגליק את עורכי-דינו של ליברמן כי בכוונתו לפתוח בהליכים אזרחיים ו/או פליליים מכוח חוק איסור לשון הרע נגד השר.

"לאור התבטאויות רבות ומרבות של ליברמן כלפי כמיסה בערוצי התקשורת ובמקומות נוספים, בכוונת כמיסה להגיש נגדו תביעה אזרחית ו/או קובלנה פלילית בעילה של לשון הרע", כתב בסרגליק במכתב ששלח לעורכי דינו של ליברמן.

הוא הוסיף: "אשר על כן, נבקש מליברמן להגיש בקשה להסרת החיסיון המוקנה לו מכוח תפקידו, במטרה להגיש נגדו תביעה אזרחית של לשון הרע ו/או קובלנה פלילית''.

עו"ד בסרגליק אמר: ''אמש שמענו שמר ליברמן מבקש מהיועצת המשפטית לממשלה שלא לחקור את טענותיו של מר כמיסה לאחר שבתחילה טען כי לא מכיר את האיש ובהמשך ביצע לכאורה עבירות של לשון הרע ועוולות אזרחיות נוספות נגדו. עוד יש לזכור כי מר ליברמן ביקש מהיועמ''שית להודיע שאין יסוד לחשד שמעלה כמיסה - וזאת ניתן לעשות רק באמצעות חקירה. אנו ביקשנו היום ממר ליברמן להסיר את חסינותו על מנת שנוכל להגיש נגדו קובלנה פלילית פרטית וגם תביעת לשון הרע. מי שקובל בקובלנה פלילית פרטית לא יכול להסתתר מאחורי החיסיון שלו כחבר כנסת, להוציא דיבה ולבצע עבירות לכאורה''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר