דרמה בלוד

שלושה ימים במקלט, בלי אוכל ומים: 2 נערים נחטפו ונכלאו • תיעוד מרגעי הפריצה

תושב העיר לוד נעצר בחשד שחטף וכלא שני נערים שב"חים במשך מספר ימים • תיעוד פריצת מנעול המקלט בו נכלאו החטופים - וחילוצם (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: המשטרה עצרה היום (שבת) תושב לוד כבן 50 במסגרת חקירת פרשיה מזעזעת, בחשד לחטיפת שני נערים שב"חים וכליאתם במשך מספר ימים במקלט בעיר בלי אוכל ומים.

החטופים, כבני ארבע עשרה, הצליחו רק היום לחייג אל המשטרה, באמצעות מכשיר הטלפון של החשוד בחטיפתם, בעת שהגיע הלה לבדוק את מצבם. השוטרים הגיעו במהירות למקום הכליאה של החטופים ופרצו את המנעול.

"שוטרי תחנת לוד ניהלו חקירה מואצת, עם קבלת דיווח במוקד 100 משני נערים כבני 14 על כך שנחטפו ומוחזקים 3 ימים במקלט בלוד ללא אוכל ומים, כאשר רק היום הצליחו לחייג אל מוקד 100 לעזרה, מהטלפון הנייד של החשוד בחטיפה, כשהגיע לבדוק את מצבם", נמסר בהודעת המשטרה.

בתוך כך, שוטרי התחנה יחד עם מערכי מודיעין מחוזיים, הצליחו לחשוף את מיקום החטיפה והכליאה של החטופים, ולאחר פריצת המנעול בסיוע מקצועי של לוחמי כב"ה - חילצו השוטרים את שני הקטינים, שהועברו אל תחנת המשטרה לקבלת עזרה והמשך איסוף מידע.

בתום סריקות בבניין בו מוצב המקלט, הצליחו השוטרים לאתר ולעצור את החשוד - תושב העיר כבן 50 - והערב הוא נחקר בתחנת לוד לבחינת הרקע והנסיבות, לרבות חקירת חשד להעסקתם בניגוד לחוק.

בכוונת המשטרה להביאו בהמשך לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה.

צפו בתיעוד מרגעי פרצת מנעול המקלט בו נכלאו החטופים - וחילוצם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר