פעילות המשטרה במאה שערים

הרכב עורר את חשד התושבים, הותקף - ובמראה התגלתה מצלמה נסתרת | תיעוד

רכב שחנה בשוק מאה שערים, עורר את חשד התושבים כי מדובר ברכב משטרתי | הם צעקו לעבר הנהג "בלש, בלש", הוא ניסה להימלט - אך באחת הסמטאות התנגש בקיר והמראה נשברה | התושבים מיהרו אל המראה וגילו בתוכה מצלמה נסתרת • צפו בתיעוד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הרכב והמצלמה שהתגלתה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אירוע חריג מאוד התרחש הבוקר (שלישי) בשוק מאה שערים בירושלים, בצל האסון הנורא שאירע במהלך ההפגנה בליל שישי, במהלכו פח אשפה דורדר על הכביש, פגע באישה - אם ל-11 ילדים, ופצע אותה באורח קשה מאוד.

במהלך הימים האחרונים, נערכה מספר פעמים פעילות משטרתית בשכונה, במסגרת תיק חקירה שמתנהל תחת צו איסור פרסום, פעילות שעוררה תשומת לב בקרב תושבי השכונה.

הרכב שעורר חשד (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הבוקר, מספר תושבים בשכונה התאספו סביב רכב בשכונה, שלטענתם שייך למשטרה. לטענת התושבים, הרכב משמש לפעילות של הבלשים בשכונה במעקב אחר חשודים, כפי הנראה.

כאשר נהג הרכב הגיע למקום, מספר תושבים החלו לצעוק לעברו "בלש, בלש". הוא נכנס לרכב וכשניסה לנסוע מהמקום, תושבים החלו לחסום אותו ולדפוק על הרכב.

כעבור זמן קצר, הוא הצליח לעקוף אותם ולנסוע מהמקום, וכשהם פינו את הדרך, הוא החל לנסוע במהירות בסמטאות השוק, כשבאחת מהם הוא נתקע בקיר ושבר את המראה של הרכב.

המראה השבורה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
המצלמה שנחשפה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המראה נפלה, והוא המשיך בנסיעה. התושבים שדלקו בעקבותיו, הרימו את המראה השבורה וגילו שבתוכה מסתתרת מצלמה נסתרת. "הנה ההוכחה שמדובר ברכב משטרתי", טענו התושבים, "המשטרה הציבה רכב עם מצלמה נסתרת כדי לצלם בשכונה".

המראה השבורה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
המצלמה בתוך המראה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
המצלמה שנחשפה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר