צעקות במליאה | צפו

"המורד" ח"כ אמסלם תקף את יאיר לפיד: "במקומך לא הייתי יוצא מהבית"

חבר הכנסת יאיר לפיד שחזר מחופשה בפריז שב למנהגו המגונה - לתקוף חרדים, אך מי שיצא להגנת הממשלה ולהגנת החרדים, הוא מי שמוגדר "הח"כ המורד", דודי אמסלם, שלא נתן ללפיד להשלים משפט | צפו בתיעוד ממליאת הכנסת (חדשות, כנסת)

קובי אטינגר | כיכר השבת |

ראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד, לא הסתפק בנאום ההפחדה שלו מוקדם יותר היום (שני) ועלה שוב לדוכן הכנסת, כדי לתקוף את הממשלה והציבור החרדי, מי שהגיב לו בחריפות, היה לא אחר מאשר הח"כ "המורד" ממפלגת הליכוד דוד אמסלם.

בין יתר דבריו אמר לפיד: "כשיריב לוין יסיים את ההפיכה השלטונית שלו וישראל תפסיק להיות דמוקרטיה – כי אם הוא יממש אפילו חלק מהתוכניות שלו, אנחנו כבר לא דמוקרטיה – מי ישלם? מי ישלם על זה שלא יהיה בית משפט בישראל? מי ישלם על זה שמול עריצות השלטון לא יהיה לחלשים לאן ללכת? מי ישלם כשיתחילו תביעות בינלאומיות נגד לוחמי ומפקדי צה"ל? מי ישלם כשהם יוכלו לתבוע ולהשתיק ולדרוס כל מי שלא נכנע להם, כי יהיו להם שופטים פוליטיים שהם מינו, ויועצים משפטיים שהם בובות על חוט".

בשלב זה לפיד חזר למנהגו המגונה ושב לתקוף את הציבור החרדי: "כסף לא גדל על עצים. כסף ממשלתי מגיע ממקור אחד: מאנשים עובדים. מי ישלם את העליה ביוקר המחיה? מי ישלם את התוספות לחינוך החרדי? מי יעמוד בפקקים אם לא יהיו עבודות בשבת? מי ישלם את המחיר כשארצות הברית תפסיק להיות בעלת הברית הקרובה ביותר שלנו? כשיתחילו סנקציות בינלאומיות? כשהעולם ישים אותנו באותה חבילה עם הונגריה ופולין?"

אמסלם לא נתן ללפיד להשלים משפט וקרא לעברו: "איזה צבוע אתה, מי ישלם את הבזבוזים ואת ההפקרות שלך? בוא תספר לנו מי ישלם? הנה, זה הכסף שלכם. תתבייש לך מר לפיד".

"אני במקומך לא הייתי יוצא מהבית חודשיים. צבוע", המשיך אמסלם לתקוף כשלפיד מתקשה להשלים משפט, "תראו מי מדבר, כאילו הוא לא היה פה ראש ממשלה, הגיע הזמן שתתחיל להסתכל במראה. תתבייש ותסתום. הכסף שלנו כמו שהוא שלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר