בניין בטורקיה קרס

רעידת אדמה הורגשה שוב בארץ; המקור - טורקיה | תיעוד

רעידת אדמה שהתרחשה בגבול טורקיה - סוריה, הורגשה לפני דקות ספורות היטב בישראל - במספר ערים - במרכז, צפון ודרום | הרעידה הייתה בעוצמה של 6.3 (חדשות בארץ)

רעידת אדמה בעוצמה של 6.3 שהתרחשה אחרי השעה 19:00 הערב (שני), הורגשה היטב במספר ערים בישראל - מהרכז, דרום וצפון.

על פי המכון הסיסמולוגי האירופי, הרעידה הערב הייתה בעוצמה של 6.3 ובעומק של שני ק"מ והיא הורגשה היטב באזור האסון בטורקיה.

על פי כלי התקשורת המקומיים, ברעידה הנוכחית הייתה פגיעה במבנים וככל הנראה בניין קרס. בסוריה, שם גם הורגשה הרעידה היו נזקים קלים בלבד.

מהמכון הגיאולוגי נמסר כי "רעידת אדמה הורגשה בארץ, קצת אחרי השעה 19:00 הערב. המוקד אינו בארץ, ככל הנראה צפונית לנו. הפרטים הנוספים בבדיקה".

מפיקוד העורף נמסר: "‏רעידת אדמה הורגשה בישראל הערב, 20.2.2023, בסביבות השעה 19.00. בשל כך, אנו מרעננים את ההנחיות להתנהגות נכונה בזמן רעידת אדמה ומזכירים כי ניתן לקבל התרעה לרעידת אדמה ביישומון פיקוד העורף ובצופרים".

כזכור, לפני פחות משבועיים התרחשו שלוש רעידות אדמה באזורנו - תוך יממה.

מאגף סיסמולוגיה במכון הגיאולוגי נמסר: "ביום רביעי 08.02.23 בשעה 20:58 לפי שעון ישראל, התרחשה רעידת אדמה במגניטודה 3.9, במרחק של 123 ק"מ צפונית מזרחית למג'דל שמס".

קודם לכן, בשעה 16:58 לפי שעון ישראל, התרחשה רעידת אדמה במגניטודה 3.3, במרחק של 20 ק"מ דרומית מזרחית לאריאל.

מפיקוד העורף נמסר בתגובה לרעידה שהורגשה, כי "לא הופעלה התרעה לרעידת אדמה, מכיוון שלא מדובר ברעידה שמסכנת את תושבי ישראל".

יממה קודם לכן, רעידת אדמה התרחשה בשעה 23:15 והורגשה בין היתר בירושלים, בפתח תקווה, בשומרון ובבנימין. עוצמת הרעש היה 3.5 בסולם ריכטר, ומוקד הרעש היה צפונית לעיר שכם.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר