החתימות זויפו? אנשי 'האגודה לבלימת חילול קברים' יפגינו

יממה לאחר מכתבם של גדולי ישראל המבהיר כי חתימותיהם ששורבבו למכתב ארגון 'אתרא קדישא' היו מזויפות, מתכננים גורמים במאבק הפגנה מול בית הרב דוד שמידל "מכתבם של גדולי התורה שמעידים כי זוייפו חתימותיהם אומרים יותר מכל, די לפעילותם של אותם אנשים" אומר פעיל באגודה(חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
מכתב בית הדין של העדה החרדית (צילום: כיכר השבת)

לאחר המכתב החריף מהבד"ץ: גם מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א ומרן הגר"נ קרליץ שליט"א: אנשי אתרא קדישא זייפו חתימותנו

שערורייה בעלת משמעות עצומה מתחוללת בימים האחרונים בציבור החרדי, וכל יום שחולף סוער מקודמו.

ביום שישי האחרון פורסם בעמוד הראשי של "המודיע" מכתב מסעיר החתום ע"י דייני הבד"ץ העדה החרדית בירושלים המכחישים בצורה חד משמעית ובלתי ניתנת לספק כי ניתן אי פעם אישור לחפירות באתר הקבורה נשר הסמוך לרמלה.
מכתב הבד"ץ נועד להכחיש את הפרסומים של אנשי אתרא קדישא בשבועות האחרונים בהם נכתב כי הבד'ץ אישר להם לחפור באתר.

אם לא די בכך, הרי שאתרא קדישא ספגה מכה קשה לא פחות, יממה לאחר מכן. גדולי התורה מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א ומרן הגר"נ קרליץ שליט"א יצאו מגדרם וחתמו בכתב ידם כי המכתב שהתפרסם בשבוע האחרון כמכתב תמיכה במנכ"ל אתרא קדישא הרב דוד שמידל הוא מכתב מזוייף וכי הם מעולם לא חתמו על המכתב שהופץ כביכול בחתימתם, ע"י אתרא קדישא בכל רחבי הארץ.

חתימותיהם של הגר"ח קניבסקי שליט"א והגר"נ קרליץ שליט"א המעידים כי מדובר ב"שקר" ובזיוף מסעירים את הרחוב החרדי, ראשי הישיבות ועסקני הציבור.

אנשי האגודה למניעת חילולי הקברים בנשר אומרים כי מכתביהם של הבד"ץ העדה החרדית יחד עם מכתבם של גדולי התורה הגר"ח והגר"נ קרליץ שליט"א מעידים יותר מכל על אמינותם של אנשי אתרא קדישא.

"פשוט לא ייאמן לאן הם הובילו את הציבור החרדי וכיצד שנים רבות הם מאפשרים לחפור בנשר ולהוציא מהאדמה גופותיהם של תנאים ואמוראים קדושי עליון, וכאן רואים שוב איך מעיזים אנשי אתרא קדישא לזייף חתימות של גדולי עולם, פשוט לא ייאמן לאן הגענו". אומר פעיל מהאגודה ל"כיכר השבת".

בתוך כך ל"כיכר השבת" נודע כי בימים הקרובים תתקיים עצרת מחאה על פגיעה בכבוד התורה בזיוף חתימותיהם של גדולי התורה.

ככל הנראה ההפגנה המתוכננת תתקיים שוב מול בית מנכ"ל אתרא קדישא ברחוב רש"י בבני ברק ומול ביתו של קמב"ץ אתרא קדישא חזקי קלמנוביץ בבית שמש.

כזכור, בשבוע שעבר הפגינו עשרות אברכים ותלמידי ישיבות מול ביתו של הרב שמידל, על עצם העובדה שהפגין ונעצר באתר "קרסו" שגדולי ישראל העידו כי אין במקום קברים, "אנשי אתרא קדישא מסיתים את האש מהשערוריה הגדולה ביותר בחפירת בית הקברות היהודי הגדול בהיסטוריה בנשר, ומושכים כמה עשרות מפגינים משועממים לאתרים כמו קרסו וכמו האתרים בבית שמש כדי להצדיק את קיומם, מכתבם של גדולי התורה שמעידים כי זייפו חתימותיהם אומר יותר מכל, די לפעילותם של אותם אנשים". אומר הפעיל.

(בקובץ השמע המצורף: הפגנה של אנשי 'אתרא קדישא' נגד שליחי הגאון רבי ניסים קרליץ והגאון רבי חיים קנייבסקי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר