שעות לפני הדקירה: הרב יצחק גולדווסר הותקף מילולית בבני ברק

שעות לפני אירוע התקיפה בי-ם: הרב יצחק גולדווסר, המזוהה עם הפלג הסר להוראותיו של מרן הגראי"ל שטיינמן הותקף מילולית על ידי צעירים בבני ברק. הצעירים הפריעו לדרשתו וקראו "מי שם אותך להחליט ולפסוק מיהו מנהיג הדור ומיהם ה'רבים מול מועטים" • צפו בתיעוד בלעדי (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

אש ברחוב הליטאי: שעות לפני הדקירה של נתי גרוסמן איש הפלג הירושלמי, רב המזוהה עם הפלג הסר להוראותיו של מרן הגראי"ל שטיינמן הותקף מילולית במהלך שיעורו.

בשעות הערב מסר הרה״ג רבי יצחק גולדווסר שליט״א משגיח בישיבת 'אור ישראל' בפ״ת את שיעורו הקבוע בפני בחורים בביהמ״ד הליכות חיים בב״ב.

אלא, שבמהלך הדרשה נכנסה קבוצת בחורים צעירים המזוהה עם "הפלג הירושלמי" והחלה לתקוף את הרב מילולית בטענה כי פגע במרן הגר״ש אוירבך שליט״א בשיחתו בישיבה לפני מספר שבועות.

הבחורים מחו בפניו וקראו: "מי שם אותך להחליט ולפסוק מיהו מנהיג הדור ומיהם ה'רבים מול מועטים'". כדבריו בדרשה בישיבת אור ישראל.

במהלך השיחה אף כובה האור בהיכל בית הכנסת והשיחה הופסקה מספר פעמים, לקראת סיום השיחה הגיעו שוטרים שהוזעקו למקום על מנת ללוות את הרב גולדווסר לרכבו ולשמור כי לא יפגעו בו.

יצויין כי הבחורים הסבירו כי מחאתם אינה אלימה והינה כורח המציאות לאחר דבריו של הרב גולדווסר בהיכל הישיבה מהם נשמע זילזול ופגיעה במורם ורבם.

כזכו, דברי הרב גולדווסר החריפים פורסמו לראשונה ב'כיכר השבת' וחוללו בערב, לדבריו, מותר לבחורי ישיבה לאחוז מדרכו של הרב שמואל אוירבך "אבל לא כאן", ברומזו שתלמידים כאלה יסולקו מהישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר