פרשת תקיפת נתי גרוסמן

המשטרה שוכנעה, העצור השלישי ישוחרר מהמעצר

התפתחות: עורכי הדין של החשוד השלישי בתקיפה, שנעצר ביום ראשון לאחר שהתייצב לחקירה, הצליחו בשעות האחרונות להביא לשחרורו ממעצר בהסכמה עם המשטרה. פרקליטתו, עו"ד רבקה שורץ, ל'כיכר השבת': "מעצרו נועד לשמש ככלי לפגיעה ברבנים אותם הוא מייצג". פרסום ראשון (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתי גרוסמן (צילום ארכיון: כיכר השבת)

התפתחות בפרשת תקיפת נתי גרוסמן: עורכי הדין של החשוד השלישי בתקיפה, שנעצר ביום ראשון לאחר שהתייצב לחקירה, הצליחו בשעות האחרונות להביא לשחרורו ממעצר בהסכמה עם המשטרה.

השחרור יתבצע בשעות הקרובות וזאת אף ללא דיון בבית המשפט.

מעצרו של החשוד הוארך פעמיים על-ידי בית המשפט וזאת לפי דרישת המשטרה, למרות ההוכחות והאליבי שהציג שלא היה מעורב בתקיפה.

המשטרה השתמשה בתרגילים, הנמצאים ברשותה תדיר, כדי להשאיר עצורים בימים הראשונים במעצר, כנראה הבינה שבמקרה של התוקף השלישי, האליבי הברור שפרקליטתו רבקה שורץ התעקשה שהמשטרה תבדוק.

אך המשטרה התמהמהה והפרקליטה שלחה אליה את העדים, שהיו עם החשוד בזמן התקיפה ואלו הציגו עדות חד משמעית כי החשוד לא תקף, ולא שהה בזמן התקיפה באזור ואיננו קשור למקרה משום שהם היו יחד עמו באותן שעות.

עו"ד רבקה שורץ מסרה בתגובה ל'כיכר השבת': "כפי שטענו כל העת, מרשי לא קשור לתקיפה. מעצרו נועד לשמש ככלי לפגיעה ברבנים אותם הוא מייצג, ונעשה בשיתוף פעולה של גורמים הפועלים מנקמנות אישית שאין מקומה כאן".

"זהו מעשה חמור, ופלא על המשטרה שלא הבינה זאת כבר ביום הראשון והמשיכה לבקש הארכת מעצרו", אומרת עו"ד שורץ ומוסיפה כי "בשיחותיי עם נציגי המשטרה, הגענו להסכמה כי אין מקומו מאחורי סורג ובריח, ומשכך בשעות הקרובות ישוחרר מבית המעצר".

כזכור ביום חמישי האחרון הותקף עורך 'הפלס' נתי גרוסמן בכניסה לביתו שבשכונת בית וגן בירושלים. שלושה נעצרו, אחד שוחרר אתמול, עצור נוסף ישוחרר היום וכעת נותר במעצר רק חשוד אחד שמעצרו הוארך בשלושה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר