'בארץ החיים'

המאבק בחילולי הקברים: עיתון נגד 'אתרא קדישא'

המאבק בין הארגונים השונים למניעת חילולי קברים נמשך: עיתון מיוחד הופץ היום על ידי אנשי 'האגודה לבלימת חילולי קברים' נגד אנשי 'אתרא קדישא': "מסכה של שקרים". גורם באגודה למניעת חילול קברים ל'כיכר השבת': "נחשוף אחת ולתמיד ובצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, את דרכי הפעולה של אתרא קדישא, וכיצד הם פוגעים ברבנים" (חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
שער הגליון (צילום מסך)

עיתון חדש נגד "אתרא קדישא" מופץ בכל רחבי הארץ באלפי עותקים

המאבק כנגד פעילותם של אנשי "אתרא קדישא" עולה בימים האחרונים שלב, כאשר לאחר שבועות ארוכים בהם מתנהל מאבק בעיקר מעל לוחות המודעות ומעל גלי האתר השונים כנגד ארגון 'אתרא קדישא', שאת עקב כך שגורמים ב"אגודה למניעת חילולי קברים בנשר" טוענים שוב ושוב כי אנשי "אתרא קדישא" מתנכלים לשווא ליזמי פרויקט הבניה "קרסו" בבאר שבע ופוגעים ביזמים וקבלנים באתרים רבים נוספים ברחבי הארץ.

לטענת אנשי "האגודה" המחאה נגד 'קרסו' הינה מעשה הסוואה לפיקוח של "אתרא קדישא" לחילולי הקברים בנשר,

בנוסף נחשף לאחרונה כי גורמים בארגון זייפו חתימותיהם של גדולי התורה הגר"נ קרליץ שליט"א והגר"ח קנייבסקי שליט"א שהעידו זאת במכתב רשמי שפורסם ב"יתד נאמן".

כעת, המאבק עולה שלב. ל"כיכר השבת" נודע, כי עיתון בן 16 עמודים בו כתבות תחקיר כנגד "אתרא קדישא" הופץ היום בכל רחבי הארץ בלמעלה ממאה אלף עותקים.

העיתון שנקרא "בארץ החיים" מלא בכתבות העוסקות בחפירות הקברים באתר "נשר" הסמוך לרמלה, בהיסטוריה של אתרא קדישא ובהווה, על הדמויות המובילות את הארגון ועל פרשיית "קרסו".

בנוסף בעיתון מובאים מקרים רבים בהם, כאשר לדברי העיתון אנשי אתרא קדישא בהם פגעו בגדולי תורה רבים כדוגמת מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל.

העיתון שנפתח תחת הכותרת: "הזעזוע והבושה" מופץ בכל רחבי הארץ בלמעלה ממאה אלף עותקים בתיבות הדואר בריכוזים החרדיים ובבתי הכנסת.

גורם בכיר ב"אגודה למניעת חילולי הקברים בנשר" אומר ל"כיכר השבת" כי מדובר בעיתון ראשון בסדרה, וכי הוא רק סנונית למאבק מחודש ב"אתרא קדישא".

לדברי הבכיר: "העיתון הזה איננו היחיד אלא רק הראשון, אנחנו כבר עובדים על העיתון השני והשלישי, כולם יופצו בקרב בתיהם של גדולי התורה ובבתי הציבור החרדי בכל רחבי הארץ וגם במדינות נוספות ברחבי העולם ובקרב התורמים של 'אתרא', העיתון יתורגם לאנגלית ויופץ גם בתכתובות של אלפי מיילים".

"אנחנו נחשוף אחת ולתמיד ובצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, את דרכי הפעולה של אתרא קדישא, כיצד הם מטייחים את חילולי הקברים ההמוניים באתר נשר וכיצד הם ממשיכים לפעול תוך פגיעה במרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א, הרבנים כבר הוקיעו אותם, כעת הציבור יקרא ויבין במי מדובר וישים קץ להתנהלות הזו של אנשי אתרא". מסיים הגורם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר