הילד נפטר, המשפחה נעלמה

דוד הילדים: "הם פוזרו, אין סיכוי בעולם למצוא אותם"

פרשת המשפחה שנעלמה ממשיכה להסעיר את שכונת מאה שערים. 'העדה החרדית' פועלת בשיתוף גורמי הרווחה והמשטרה בניסיון לאתר את הילדה שככל-הנראה חולה ומצבה לא ברור. אח של האם, אומר היום כי "זה כמו לחפש מחט בערמה של שחת. אין סיכוי בעולם למצוא אותם" (חדשות, חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
למצולמים אין קשר לנאמר (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

"זה כמו לחפש מחט בערמה של שחת. אין סיכוי בעולם למצוא אותם", כך אומר היום (שלישי) אחי האם, שנעלמה עם תשעת ילדיה לאחר מותו של בנה ביום חמישי שעבר.

באופן יוצא דופן, 'העדה החרדית' והעסקנים דווקא משתפים פעולה עם גורמי הרווחה והמשטרה בניסיון לאתר את בני המשפחה שנעלמה.

בד"צ 'העדה החרדית' התכנס אתמול ופסק כי על ההורים, תושבי שכונת מאה שערים בירושלים, לשלוח את בתם, שככל-הנראה חולה בשפעת, לבדיקה רפואית וטיפול במידת הצורך.

אחיה של האם, שנמנית על 'כת השאלים', אומר היום בראיון לערוץ 2 כי "אף אחד בקהילה לא יודע איפה הם נמצאים. הם לא משתפים פעולה עם קרובי המשפחה ולא עם העדה החרדית".

לדבריו, הם פיזרו את הילדים במקומות שונים מה שמקשה על איתורם. "הם חלק מ'כת השאלים'. זו קבוצה מאוד סגורה. הסביבה הקרובה שלהם מונה אולי 30-40 משפחות בירושלים. זה כמו לחפש מחט בערמה של שחת. אין סיכוי בעולם למצוא אותם", הוא אומר.

הדוד מוסיף ומספר כי יש שמועות רבות היכן הם, אך הדבר לא מועיל. "ברגע שיודעים שהם כאן, תוך כמה דקות יש להם את האופציה לעבור למקום אחר", הוא טוען.

"הם משחקים במחבואים וחושבים שאולי יתמזל מזלם והילד יבריא או משהו כזה. הם לא עברו שום אבחון רפואי. אין שום עדות שהילדים במצב תקין", מוסיף הדוד בדאגה.

הדרמה הזו בירושלים החלה בשבוע שעבר, כאשר אחד מילדי המשפחה נפטר, תינוק בן מספר חודשים, ככל הנראה בשל סיבוך של מחלת השפעת. לאחר הלווית הפעוט, נעלמו ההורים ותשעת ילדיהם מביתם, כאשר השכנים דיווחו כי ככל הנראה אחת מבנות המשפחה חולה גם היא, וייתכן שחייה נתונים בסכנה.

במוצאי השבת פשטו גורמי רווחה עם כוחות משטרה על שכונת מאה שערים בתקווה לאתר המשפחה אך משהגיעו לדירתם התבררה עובדת היעלמותם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר