לונדון: 4 העצורים בפרשת הרב הלפרין שוחררו לביתם

שמחת פורים בקהילה החרדית בלונדון: הרב חיים הלפרין, והעצורים הנוספים בפרשה, שוחררו שעה קלה לפני כניסת השבת לביתם. הארבעה לא נזקקו להפקיד ערבות אך נאלצו לחתום כי הם מבטיחים להתייצב בעוד 14 יום אז יחליט בית המשפט בעניינם. בקרוב יתכנס בי"ד מיוחד לדון בפרשה שמסעירה את הקהילה החרדית בלונדון. (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

שמחת פורים בלונדון: הדרמה בלונדון החרדית נמשכת. שעה קלה לפני שבת שוחררו לביתם ארבעת העצורים החרדים ובראשם הרה"ג רבי חיים הלפרין מרבני שכונת גולדרס גרין הנאשם בהטרדות ובפגיעה בנשים שפנו אליו לייעוץ וכן שלושת העצורים האחרים הנחשדים בשיבוש הליכי חקירה ובנסיונות להשתיק את הפרשה המביכה.

הארבעה לא נזקקו להפקיד ערבות אך נאלצו לחתום כי הם מבטיחים להתייצב בעוד 14 יום אז יחליט בית המשפט בעניינם.

יצויין, כי על פי דברי העסקנים המקומיים עד לשעה זו לא הגיעה עדות מהותית ומהימנה לרשויות החוק באנגליה כנגד הארבעה ולכן בשלב זה נראה כי הסיכויים שיוגשו כנגד כתב אישום מועטים. אולם, הרוחות בקהילה עדיין סוערות כשתומכי הרב מצדדים בו וטוענים כי מדובר בעלילה על מנת למנוע את קידומו ולהקטין את כוח השפעתו בקרב יהדות אנגליה ומנגד מתנגדיו אומרים כי מדובר באחת הפרשות החמורות ביותר שהתרחשו בדבר ימיה של השכונה החרדית בצפון לונדון וכי יש למצות עם הרב הלפרין את הדין ללא מורא.

כך או אחרת, בקרוב יישב לדיון ביה"ד המיוחד שנבחר ע"י שני הצדדים על מנת לבחון את אמיתות הפרשה שגורמת לטלטלה בקרב הקהילה המקומית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר