דרישה: לשלול הקצאת שטח מסמינר 'מנדלסון' בגין אפליה

לאחר שהצליח למנוע העברה תקציבית לסמינר 'מנדלסון' בגין טענות לאפליית בנות, כעת דורש חבר מועצת העיר ירושלים לשלול הקצאה של שטח בגודל 8 דונם עבור הסמינר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

האפלייה בציבור החרדי: חבר מועצת עיריית ירושלים אשר מישאלי מנסה למנוע הקצאת שטח עבור סמינר 'מנדלסון', לאור טענות על אפליית בנות בסמינר שעלו לאחרונה.

לאחרונה, הצליח מישאלי למנוע העברה של תקציב בסך מיליון שקל לסמינר 'דרכי רחל-מנדלסון'.

במכתב ששלח מישאלי לקובי סדן, מנהל מח' נכסים בעיריית ירושלים כתב: "דרישה לשלילת הקצאה ממוסד מפלה".

קראו גם:

מישאלי צירף מכתב של משה טור פז וחוות דעת של היועץ המשפטי בדבר סירובו של מנהל סמינר "דרכי רחל" (מנדלסון) ולמרות בקשת מנהל מנח"י לקבלת התלמידות, אלו טרם התקבלו למוסד, מה שהביא לשלילת התקציב הכספי.

מישאלי כותב במכתבו: "גם צעד דרסטי ותקדמי זה (של שלילת התקציב י.כ) לא שכנע את מנהל הסמינר לקבל הבנות, וממשיך בעקשנות בלתי מוסברת ורציונלית בסירבו למרות פניות של אישי ציבור, רבנים וסגני ראש העיר".

"אבקש ממך כמנהל מחלקת נכסים להוציא לאלתר את המוסד מרשימת ההמתנה לשטח המיועד לו במתחם תמיר, ומרשימת הזכאים בכלל ולפי הבנתי והניירת אשר בידי בסך שמונה דונם אשר הוקצה לו".

מישאלי מנמק את בקשתו כשהוא נשען על החלטת מועצת העיר: "דרישתי נתמכת על החלטת מועצת העיר בנוהל הקצאות שאושר לפני כשנה וחצי ובו סעיף ברור בדבר אפליה מכל סוג שהוא, וכל שכן לאחר מכתב רשם וברור כשמש בצהרים. ולמרות חוות דעת חיובית ומחייבת מטעם אגף מנח"ח אשר אחראית על נושא השיבוץ למוסדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר