יעקב אסטרייכר השוהה במעצר בית בבוליביה מבקש: "תתפללו עלי"

יעקב אסטרייכר, האסיר החרדי השוהה בימים אלו במעצר בית בבוליביה מבקש בשיחה שקיים לאחרונה: "התפללו עבורי", וגם חושף: כך אנשי השלטונות השתלטו על שדותיו, כשהם משתמשים בסיפור כיסוי של "תרומה" מסתורית של בוליביה לקובה. שמו של אסטרייכר לתפילה: יעקב יהודה בן שיינדל (חרדים, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יעקב אסטרייכר (צילום: מתוך wikipedia)

בעוד רבים ברחבי העולם היהודי נושאים תפילה לשיחרורו הסופי והמהיר של האסיר החרדי יעקב אסטרייכר השוהה במעצר בית בבוליביה. חושף אסטרייכר בשיחה מיוחדת שקיים בימים האחרונים עם חבר בית הנבחרים דב הייקינד, את מזימת ההשתלטות של ממשלת בוליביה על שדותיו.

לטענתו של אסטרייכר, זו הסיבה בגללה הוא נזרק מאחורי סורג ובריח ללא עוול בכפו.

אסטרייכר שכאמור שוהה במעצר בית, מספר במהלך השיחה כי זמן קצר לאחר שנעצר, השתלטו השלטונות על שדות החיטה שהיו בבעלותו, וזמן קצר לאחר מכן הודיעו על "תרומה" של מאות טון חיטה לקובה.

"אנשים התפלאו", מספר אסטרייכר "כיצד מדינת בוליביה הענייה תורמת מאות טון לקובה". אך לדבריו, הפתרון נעוץ בכך שהשלטונות בבוליביה ביקשו לגנוב את נכסיו, ולמראית עין תרמו חלק מהרכוש למדינה סמוכה על מנת להסתיר את המזימה.

אסטרייכר שישב עד לפני מספר חודשים בכלא בתנאים קשים, נתון בימים אלו במעצר בית, ומבקש בסיום הראיון מהציבור הרחב להמשיך ולשאת תפילה עבורו בכדי שיחלץ מהצרה אליה נקלע וישוחרר סופית במהרה.

שמו לתפילה: יעקב יהודה בן שיינדל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר