ראשי ש"ס מכחישים:

"אין דיל על בחירת הרבנים הראשיים; הכל שקר וכזב"

בתנועת ש"ס מכחישים בתוקף את הדיווחים לפיהם מרן הגר"ע יוסף החליט להביע תמיכה ב'דיל' כזה או אחר יחד עם מפלגת 'הבית היהודי', במסגרתו ייבחר הרב שלמה עמאר לקדנציה שנייה לאחר שינוי פרסונלי של החוק. אחד מראשי תנועת ש"ס ל'כיכר השבת': "זה שקר וכזב, אין שום דיל" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אין דיל, מרן הגר"ע יוסף והרב עמאר ( פלאש 90)

המירוץ לרבנות הראשית לישראל: בתנועת ש"ס מכחישים את השמועות לפיהן הרב עובדיה יוסף נתן את ברכתו לדיל כלשהו, הגורמים הבכירים אומרים כי אין דיל עם מפלגת 'הבית היהודי' בכל הקשור לבחירות לרבנות הראשית: "זה שקר וכזב".

במספר כלי תקשורת דווח הערב (שלישי) כי מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף הסכים לדיל עם 'הבית היהודי', וכי גורם מבני משפחתו של הרב אף פנה היום ל'הבית היהודי', והודיע כי הרב יוסף נתן את הסכמתו ל'דיל', במסגרתו הרב שלמה משה עמאר ייבחר לכהונה נוספת בתמורה לבחירת הרב יעקב אריאל לתפקיד הרב הראשי האשכנזי.

ראשי תנועת ש"ס מכחישים את הדברים, ולדבריהם: "אין שום דיל כזה או אחר, מרן הרב עובדיה יוסף לא נתן שום אור ירוק לדיל עם הבית היהודי".

אחד מחברי ההנהגה של תנועת ש"ס הוסיף ואמר בשיחה ל'כיכר השבת': "זה שקר וכזב, אין שום דיל".

כזכור, כפי שנחשף בעבר ב'כיכר השבת', מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף הביע התנגדות לכל דיל עם הבית היהודי, בכיר המקורב לרב אמר לכיכר השבת: "מרן הגאון רבי עובדיה יוסף לא ייתן יד לאף דיל עם הבית היהודי, המפלגה שגרמה לנזק הגדול ביותר למפלגות החרדיות. אנחנו לא ניתן יד לזה, גם במידה ומהלך כזה יסכן את בחירת הרב הספרדי החרדי".

בנוסף יצוין, כי כיום לא ברור האם הרב יעקב אריאל אכן מתכונן להתמודד לתפקיד, וזאת לאחר דברים שאמר בשבועות האחרונים ונחשפו היום ב- ynet. מדבריו של הרב אריאל בהם הוא הביע תמיכה בחקיקה המגבילה אותו בעצם מלהיבחר: "זה התחיל מכך שלפני 45 שנה רצו לחוקק חוק שיגביל את גילו של הרב, בעיקרון אני חושב שזה ראוי בהחלט".

דברי הרב אריאל, באדיבות ynet.

"אם אני מקשה על עצמי - גמרנו, עברתי את הגיל, יותר נכון שאני יעשה לביתי.. בסדר גמור.. שאדם זקן יפרוש". אמר הרב אריאל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר