הכחשה נמרצת

תלמידי ראש ישיבת בריסק: מתקפה על הגראי"ל? שקר

תלמידיו של הגאון רבי מאיר סולובייצ'יק, ראש-ישיבת בריסק, מפרסמים מודעת הבהרה בעקבות הפרסומים על דברים שאמר ראש הישיבה נגד מרן הגראי"ל שטיינמן. "לאחרונה התפרסם בשמו על ידי אינשי דלא דייקי דברים בשמו ונשתרבב שם דברים גם שלא אמרם כלל" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום: פלאש 90)

בעקבות הסערה הציבורית שהתעוררה אמש עם פרסומם של דברים קשים וחריפים שנאמרו - לכאורה - על-ידי הגאון רבי מאיר סולובייצ'יק, ראש-ישיבת בריסק נגד מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א, מפרסמים הבוקר תלמידיו מודעת הבהרה בה הם מתנערים מהדברים החמורים ומדגישים כי אין לסמוך על זה.

במודעה שפורסמה הבוקר בעיתונים המבשר והפלס, נכתב: נתבקשנו לפרסם מבית מרן ראש הישיבה שליט"א כי לאחרונה התפרסם בשמו על ידי אינשי דלא דייקי דברים בשמו ונשתרבב שם דברים גם שלא אמרם כלל ואין לסמוך על-זה, ולאו מר בר רב אשי חתים עליה״.

יצויין כי מודעת ההכחשה פורסמה משום מה בבטאון הפלג הירושלמי ולא בעיתון יתד נאמן הנחשב לשופרו של מרן ראש הישיבה, ובנוסף לא פורסמו הדברים המדוייקים שלטענתם כן נאמרו על ידי הגרי"מ סולובייצ'יק.

במודעות נטען כי ראש ישיבת בריסק תקף את הגראי"ל במילים קשות: "קמים וניצבים אלו אשר לא שימשו בהנהגת הכלל ממנהיגי הדור הקודם ועושים מעשים כרצונם. קמים להם כאלו ומעכבים את האחרים שרוצים לעשות בעניין ומעכבים בידם. לא משנה מיהם ומה הם כן בעלי קומה או לא, איני יודע אם רבנים או פוליטיקאים. איני יודע אם הוא פוליטיקאי כי אינני כזה וכופים את דעתם על כולם".

הבוקר, כאמור, באה ההכחשה לדברים.

המודעה נגד הגראי"ל שטיינמן
ההבהרה, הבוקר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר