ראש בראש: ח"כ ישראל אייכלר התלונן נגד השדרן נתן זהבי

שדרן הרדיו נתן זהבי תקף היום את ח"כ ישראל אייכלר בגין דבריו נגד הסופר יורם קניוק. זהבי כינה את הח"כ החרדי: "אוכל חינם", בתגובה, הגיש ח"כ אייכלר תלונה לקצין הכנסת (חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
אייכלר וזהבי (צילומים: פלאש 90)

ראש בראש: ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) הגיש תלונה לקצין הכנסת כנגד נתן זהבי, שדרן תחנת הרדיו 'ללא הפסקה', בגין דברים שאמר זהבי על ח"כ אייכלר.

את הדברים כנגד ח"כ אייכלר, השמיע זהבי כגובה לדברים שאמר אתמול אייכלר כנגד הסופר יורם קניוק שהלך לעולמו בסוף השבוע.

אייכלר אמר אז: "מת אחד משונאי היהדות, שהצהיר על עצמו שהוא רוצה להיות חסר דת, שנישא לנוכריה, ואמר שכשהוא אומר שפוך חמתך על הגויים בליל הסדר זה הילדים שלו כי הם גויים, וכשהוא מת שרת התרבות שמייצגת את הליכוד המסורתי, שהבוחרים שלו כולם יהודים מאמינים או רובם, באה ומספידה את ההפסד הגדול ששונא היהודים הזה מת. זה לא יאומן כי יסופר" אמר אייכלר שהוסיף: "זאת התרבות היהודית?".

"יורם קניוק לעומת אפס שכמוך הוא אדם ענק" הגיב היום זהבי לדבריו של אייכלר, "הוא נפיל, אתה גמד תרבותי, יצור חסר חוט שידרה, אוכל חינם, מנוול, עוכר ישראל, למה שלא תיסע לכל הרוחות לאמריקה ותהיה שם, ולך מאיתנו".

זהבי המשיך לגדף את אייכלר ואמר: "איפה היו כל חברי הכנסת כשהאייכלר הזה פתח את הפה המזוהם שלו ולכלך וניאץ וטינף? אחרי שתמות אייכלר, מה יישאר ממך, איזה חותם תשאיר על התרבות הישראלית?... כלום".

כאמור, אייכלר החליט להגיש תלונה לקצין הכנסת, בגין האמירות הקשות שהשמיע השדר כנגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר