אלעד: נשים חרדיות יישארו ללא מקום עבודה?

כ-100 נשים חרדיות מהעיר אלעד, המועסקות במוקד שירות של חברת הוט מובייל בעיר, קבלו לאחרונה הודעה לפיה בכוונת החברה לסגור את המוקד. החברה: אין החלטה סופית (בארץ)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
נשים חרדיות (צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמות אין קשר לכתבה)

מוקד השירות של חברת הוט מובייל באלעד בו מועסקות מעל 100 נשים חרדיות, עומד ככל הנראה לפני סגירה והעברת הפעילות למוקדים אחרים. כך מדווח היום אתר 'מאקו'.

על פי הדיווח, עובדות המועסקות במוקד קיבלו בתקופה האחרונה הודעה מחברת כוח האדם המעסיקה אותן, ולפיה בהוט מובייל שוקלים לסגור את המקום, ולהעביר את הפעילות למוקדים אחרים בארץ.

סגירת מוקד השירות באלעד, והעברת הפעילות לעיר אחרת- באם תצא אל הפועל, עלולה לגרום לנזק קשה לעובדות החרדיות המועסקות במקום, ועלולות למצוא את עצמן ללא מקום עבודה.

העובדות החרדיות, מחו על הכוונה לסגור את המוקד, ופנו לשר הכלכלה נפתלי בנט במכתב: "דווקא בתקופה שבה שמים במרכז סדר היום הציבורי את עידוד התעסוקה במגזר החרדי סוגרים מוקד שמעסיק 120 נשים איכותיות שרוצות לעבוד ולהתפרנס בכבוד".

"רובנו נשואות, אימהות לילדים, נשואות לאברכים, מפרנסות יחידות. סגירת המוקד אינה בשל פשיטת רגל של הוט מובייל, ההיפך החברה כרגע משקיעה ומגייסת עובדים חדשים במוקדים אחרים" כתבו הנשים המועסקות במוקד השירות הנמצא בחשש סגירה.

בהוט מובייל הבהירו במקביל, כי טרם התקבלה החלטה סופית בסוגיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר