המטה החרדי בליכוד פנה לשר הביטחון: "קמפיין החרד"קים חזר"

כתובת גרפיטי שרוססה סמוך לביתו של חייל חרדי בבני ברק, נענתה לכאורה בזלזול על ידי מפקדיו של החייל. במטה החרדי בליכוד נזעקו, ופנו לשר הביטחון: "מסע הסתה מכוער" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
קמפיין החרד"קים (צילום: ארכיון כיכר השבת)

במטה החרדי בליכוד, פנו במכתב לשר הביטחון משה בוגי יעלון וסגנו דני דנון, וביקשו שלא להשלים עם קמפיין החרד"קים המתחדש, כך לדברי המטה.

במכתב, עליו חתום חבר נשיאות הליכוד ויו"ר המטה החרדי יעקב וידר, נטען כי חייל חרדי שנתקל בכתובת גרפיטי נגדו בסמוך לביתו, נענה בזלזול על ידי מפקדיו.

"לאחרונה התנהל בריכוזים החרדיים קמפיין אנונימי כנגד "החרד"קים" ו"החרדים החדשים" בו נראים חיילים חרדים בצורה משפילה ומבזה. השבוע, מסתבר, מסע ההסתה המכוער חזר. וביתר שאת" כותב וידר.

ויד (משמאל) עם סגן שר הביטחון (צילום: באדיבות המטה החרדי בליכוד)

"אנו מאמינים בשמירה על חופש הביטוי, כולל ביטויים מקוממים ומרגיזים – שכן חופש הביטוי הוא נשמת אפה של הדמוקרטיה, אך לצערנו ישנם קבוצות שוליים קיצוניות שמנסות להסית ולהתסיס את הציבור החרדי כולו כנגד חרדים עובדים בכלל וכנגד חרדים אשר בחרו לשרת בצה"ל בפרט".

"למעשה, אנחנו בעיצומו של מסע דה לגיטימציה מדאיג כנגד חרדים המשרתים בצה"ל אוזלת היד הזו מסוכנת" כתב וידר לשר הביטחון וסגנו

"המלחמה על כבודם ושלמות גופם של חיילי צה"ל, גם אלה החובשים כיפה שחורה, היא חובה בסיסית. נבקש לדעת מה נעשה עד היום בעניין ההסתה כנגד חיילים חרדים וכיצד מתכוונים הרשויות להלחם בתופעה ולמגר אותה".

יו"ר המטה החרדי חותם את מכתבו במילים: "אסור להשלים עם תופעה מסוג זה ואנו מצפים לטיפולכם המהיר בעניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר