מפלגת 'טוב' בבית שמש שוקלת לתבוע את פעיליה לשעבר

סיעת "טוב" בבית שמש פנתה למשרד עורכי דין בכדי לבדוק האם ניתן להגיש תביעה כספית נגד מספר חברי התנועה שפרשו ממנה ועדיין מזדהים בשמה בטענה לגרימת נזקים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
נציג 'טוב' בפגישה עם משה אבוטבול (צילום ארכיון: סיעת טוב)

עימות פנימי: סיעת "טוב" בעיר בית שמש פנתה אתמול (שני) למשרד עורכי דין מהמובילים בארץ וזאת בכדי לבדוק האם ניתן להגיש תביעה כספית נגד מספר חברי התנועה שפרשו ממנה עם תום הסיבוב הראשון במערכת הבחירות, ועדיין מזדהים בשמה "תוך כדי שהם מנסים להונות את הציבור כאילו הם מדברים בשמה של התנועה", כלשונם.

מתנועת "טוב" נמסר בתגובה כי "התנועה רצה בכל הכוח למועצת עיריית בית שמש. כל ניסיון להציג מצג שווא, כאילו חלק מחברי התנועה חברו למועמד כזה או אחר, אינו אלא ניסיון לזרות חול בעיניהם של הציבור".

"ניסיונות אלו הגיעו מבית מדרשם של אלו ששמו לעצמם מטרה להרוס את התנועה ולחסלה", הוסיפו בתנועה.

ירוחם אסטרייכר נמנה על אותם פעילים אליהם מכוון סלומון את מאבקו. ביום שישי דווח כי פעילי תנועת "טוב" בעיר בית שמש הודיעו רשמית כי הם תומכים במועמד למועצת העיר, מאיר בלעיש. אז דיבר אסטרייכר תחת הטייטל פעיל סיעת "טוב" ואמר: "הקמנו את התנועה כי הנציגים החרדים לא נתנו לנו ייצוג כמו שמגיע לנו, ולמאיר בלעיש יש את הכלים והיכולת לדאוג לציבור שלנו".

לעניין התביעה, הגיב אסטרייכר בשיחה עם "כיכר השבת" כי מבחינתו הוא ימשיך להשתמש בתואר המדובר: "הבחירות האחרונות הוכיחו שמצביעי טוב לא בכיס של אף אחד והולך עם מי שיכול לדאוג לו ולא עם מי שמחובר לבעל המאה שהופך לבעל הדעה".

אסטרייכר תוקף את התנועה בה היה חבר, פרש ושוב חזר: "הציבור שהצביע ברגלים יקבל עוד שבועיים הזדמנות נוספת לומר את דברו בעניין. ברור לכולם שהרשימה תתרסק שוב אם ירוצו לבד וכל מה שיצא להם זה זריקת קולות לפח מהמחנה החרדי שכל כך זקוק לקולות הללו".

"אני קורא לאנשי טוב שמנהלים היום את הסניף, אל תהיו כמו שאול מופז שניצח בפריימריז והתרסק במבחן הבחירות, בואו נחבור יחד למהלך שיחזק את הגוש החרדי וממנו נשקם את התנועה מהריסותיה והכי חשוב שנוכל לדאוג לציבור שעבורו הקמנו את התנועה", הוסיף אסטרייכר.

ב"כיכר השבת" דווח כי בסיעה המדוברת הוחלט שלא להחליט, וכי כל חבר סיעה יוכל לבחור במועמד לראשות העיר שלדעתו הוא המתאים לתפקיד. סלומון אומר הבוקר (שלישי) כי "תנועת טוב היא תנועה שחרטה על דגלה אחדות כבוד הדדי ורצון לחיות יחד כולם בהרמוניה ושלום הדדי, תנועת טוב אינה תומכת בשום מועמד וכולי תקווה, כי מסעות ההסתה יפסקו ומיד אחרי הבחירות ישבו כולם יחד למען העיר בית שמש ותושביה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר