עצרת ההמונים נגד הגיוס: 40,000 על אפודים, 30,000 על יועץ בטיחות

ההוצאות בגין עצרת הענק החרדית עומדות על שש מאות אלף שקלים, ומתחלקות בין הסיעות החרדיות בכנסת. 30,000 הלכו ליועץ בטיחות, ו-40,000 שקלים על אפודים למארגנים (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עצרת הענק בתחילת השבוע (צילום: פלאש 90)

לעצרת המיליון שהתקיימה בתחילת השבוע (ראשון) בשערי העיר ירושלים, קדמו הכנות קדחתניות. המארגנים משתי המפלגות "יהדות התורה" ו"ש"ס" ישבו במשך ימים ארוכים ונערכו בכדי שהעצרת תעבור בשלום ללא תקלות טכניות וללא חילול השם.

אנשי תקשורת ויועצי תקשורת, אישי ציבור חרדים וחילונים, פרסומאים וקופירייטרים התגייסו למערכת ההסברה. כל אחד היה ממוקד מטרה סביב המשימה עליה הופקד. עבודתם עלתה מאות אלפי שקלים למפלגות החרדיות.

מבדיקת "כיכר השבת" עולה כי הפקת האירוע נאמדת בסך של 600 אלף שקלים. עלות זו חולקה בין שתי המפלגות החרדיות: יהדות התורה המאגדת בתוכה את הסיעות דגל התורה ואגודת ישראל. וש"ס. כל סיעה המרכיבה את המפלגות הללו הוציאה מחשבונה סכום הנאמד ב-200 אלף שקלים.

כך נראתה העצרת מהאוויר (צילום, עריכה והפקה: אהרון שפיצר, חברת fly eye)

הכספים ששולמו בגין עבודות הדפסה, שילוט ושמשוניות עומדים על 150 אלף שקלים. מערכות הגברה בעלות 300 אלף שקלים. במה בעלות 5 אלף ש"ח ויועץ בטיחות בעלות של 30 אלף שקלים.

השירותים הכימיים שהוצבו עלו למארגנים סכום של 25 אלף שקלים. מחסומים בעלות 3 אלף ש"ח. רמקולים ומערכות כריזה בעלות 6 אלף ש"ח. סדרנים בעלות 10 אלף ש"ח, משאית שתייה בעלות 5 אלף ש"ח. סלולרי בעלות 1,180 שקלים ואפודים למארגנים בעלות של 40 אלף שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר