שוב: חילופי מהלומות בצמרת ש"ס

חברי הכנסת של ש"ס יצאו לסיור מיוחד בצפון יחד עם היו"ר אריה דרעי, במהלכו סייעו לאריזת סלים לנזקיים בעמותה של ח"כ ועקנין. ומי לא השתתף? ח"כ אלי ישי (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ואלי ישי (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

חברי הכנסת של ש"ס יצאו היום (שלישי) לסיור מיוחד בצפון כשבמסגרתו כל חברי הכנסת של התנועה בראשות היו"ר אריה דרעי הגיעו לעמותת 'ברכת מרגלית' של ח"כ יצחק ועקנין, שם ארזו יחד עם מאות שוטרים אלפי סלים לציבור הנזקקים.

דרעי הורה לחברי הכנסת להשתתף ביום המיוחד כשמסגרתו יישבו חברי הכנסת לארוחה מיוחדת שם ינאם דרעי לחבריו על הנושאים העומדים על הפרק.

ואכן, כל חברי הכנסת הגיעו בזה אחר זה לצפון הארץ ונפגשו, מלבד שני חברי כנסת, היו"ר לשעבר אלי ישי וניסים זאב.

ניסים זאב שוהה בחו"ל ולכן נבצר ממנו להשתתף באירוע, ח"כ אלי ישי שוהה בארץ אך בחר שלא להגיע ליום המיוחד של חבריו למפלגה אותו ארגן דרעי.

בש"ס יש מי שזועם על ח"כ אלי ישי, אחד מהם שנמצא גם הוא בצפון הביע תמיהה ואמר ל"כיכר השבת": "מדוע רק אלי ישי בחר שלא להגיע? למה המחלוקת הזו?".

גורם אחר מספר כי "שלוש עשרה שנה הוצנעה העמותה של ח"כ ועקנין בכדי שלא לפגוע ביוקרה של העמותה של ציפי ישי, רעייתו של אלי ישי", כאשר כעת כאמור החליטו בש"ס לחשוף את העמותה לציבור הבוחרים.

אגב, בשעות הצהריים נצפה ח"כ אלי ישי יחד עם הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר בניחום אבלים בעיר ביתר עילית.

ח"כ אלי ישי אמר ל"כיכר השבת" כי "רבי יצחק וקנין פועל ועושה רבות למען עם ישראל, הנזקקים וכלל החברה. פעילותו הינה רבת שנים ובעלת ערך חשוב. אני שמח על היוזמה אותה הפגינו חברי, חברי הכנסת של ש"ס, לבוא ולסייע".

באשר לאי הגעתו לצפון אומר ח"כ ישי כי "לצערי, עקב התחייבות קודמת, אירוע פרידה של בכיר משרד הרווחה, מנחם וגשל, אשר תרם רבות לציבור החרדי ולנוער הנושר, אירוע שנקבע בהתאם ללו"ז שלי ולפני שהובאה לידיעתי נסיעת הח"כים, נבצר ממני להגיע".

"אני מחזק את פעילות חברי רבי יצחק וקנין ואת עזרתם של יתר חברי, חברי הכנסת של ש"ס", הוסיף ח"כ ישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר