הרב שמאכיל הומלסים קיבל קנס: "המשטרה סימנה אותי"

הרב שלמה קונין המשמש כשליח חב"ד בחוף המערבי של ארה"ב, קיבל קנס בשעה שהאכיל הומלסים. לטענתו, מדובר בהתנכלות מכוונת של המשטרה. "היא לא רוצה שהרב עם הזקן, הכובע והחליפה השחורה יבוא ויאכיל את ההומלסים" (חרדים, בעולם)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום מסך / יוטיוב)

הרב שלמה קונין, שליח חב"ד לחוף המערבי בארה"ב, קיבל דו"ח משוטר בגלל שתו הנכה שלו הודבק במקום העלול לשבש את שדה הראייה, כך דיווח אתר חב"ד אונליין. בראיון שהעניק לרשת חדשות אמריקנית טען הרב כי הוא "סומן" על ידי המשטרה מכיוון שהאכיל הומלסים. "המשטרה סימנה אותי כי האכלתי הומלסים בסנטה מוניקה" אמר.

לדבריו, האירוע אירע כששהה יחד עם חתנו בחלוקת אוכל בסנטה מוניקה, שוטר שהורה לו לעצור עם רכבו בצד, העניק לו דו"ח בעקבות הדבקה לא נכונה של תו הנכה.

צפו: הרב קונין מאכיל הומלסים

לאחר שהשוטר הראשון עזב את המקום, הגיע שוטר נוסף שנתן לרב קונין קנס בגובה 340 דולר על חנייה בתחנת אוטובוס. השליח ניסה להסביר לשוטר כי חנה במקום בעקבות הוראת השוטר הראשון אליו לעצור בצד, אולם דבריו נפלו על אוזניים אטומות.

יצויין, כי בהערות בקנס שנתן לו השוטר, צויין כי הרב קונין האכיל הומלסים. לטענתו של הרב, המשטרה המקומית אינה מעוניינת "שהרב עם הזקן, הכובע והחליפה השחורה יבוא ויאכיל את ההומלסים".

המשטרה המקומית הגיבה לטענותיו של הרב קונין, ואמרה כי הוא עבר על החוקים, וכי שני השוטרים הבחינו בעבירות ללא קשר ביניהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר