שמחיוף: "מודה לבורא עולם על הזיכוי החלקי"

סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר אלי שמחיוף, התייחס בוואטסאפ לזיכויו החלקי, והביע תקווה כי יזוכה גם בסעיפים בהם הורשע. ראש עיריית בי"ש כתב לו: "מתפלל עליך בקברים" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אבוטבול מתפלל בקברי צדיקים ומעדכן בוואטסאפ (צילום מסך)

סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר אלי שמחיוף הגיב הצהריים (שני) להרשעתו בפרשת הולילנד, כשהוא בוחר להעניק דגש לזיכויו החלקי, ואמר כי הוא "מודה לבורא עולם על כך".

"תודה רבה לכל החברים המחזקים והמעודדים. הכל לטובה. הקב"ה עזר עוזר ויעזור. לא עזב ולא יעזוב" אמר סגן ראש עיריית ירושלים.

שמחיוף התייחס בדבריו לשני הסעיפים בהם הוא הורשע, הרשעה שיכולה להכניסו למאחורי סורג ובריח, והביע תקווה כי יזוכה גם בהם: "אני מתפלל ומקווה בזכותו של מרן הרב עובדיה יוסף זיע"א שיעתיר עלי ברחמים גם על שני הסעיפים הנותרים שאזוכה הלאה בעז"ה בקרוב, למען שמו באהבה".

ראש עיריית בית שמש, השוהה כיום בחו"ל, הגיב לדבריו של שמחיוף וכתב לו: "אלי היקר, אני בקברות צדיקים באומן והסביבה, מעתיר בתפילה להצלחתך, יהי רצון שכל התינוקות שגדלו על עריסותך, והבחורים שחוזקו במלגות שנתת יעמדו לצדך, תהיה חזק, אוהב אותך".

כזכור, השופט דוד רוזן הרשיע הבוקר את שמחיוף על כך שקיבל באמצעות 7 שיקים סך 95 אלף ש"ח מעד המדינה. וכן קיבל באמצעות שני שיקים סך 70 אלף ש"ח מעד המדינה.

עם זאת, השופט זיכה את שמחיוף מחמת הספק מקבלת סך 80 אלף ש"ח מעד המדינה. וזיכה אותו גם מקבלת סך של 50 אלף ש"ח מעד המדינה.

השופט רוזן קבע כי: "גרסתו של שמחיוף נשמעה בבית המשפט זרה ועקורה. מדובר בגרסה מופרכת מיסודה. ניתוח הגיוני של גרסת שמחיוף מתיישב עם התרשמותי הבלתי אמצעית מאופן מסירת עדותו. מדובר בגרסה שדינה להידחות מכל וכל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר