חשש בדרום

אלפי תושבי אשדוד נכשלו בטרפות: "להגעיל כלים"

לאחר הפשיטה על אטליז הבשרים באשדוד, הודיעה הרבנות המקומית כי רוכשי מוצרי בשר מהאטליז המדובר ייאלצו להגעיל כלים, וזאת עקב מציאת כמות גדולה של בשר טרף במקום. כזכור, לאחר הפשיטה על בית העסק, הוחלט להסיר את הכשרות מהמקום. "היזהרו מחשש לנבלות וטרפות" אמרו ברבנות (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

סערה בעיר אשדוד: אלפים מתושביה של העיר הדרומית אשדוד שרויים בחשש כבד מאז שעות הבוקר, אז גילו כי אחת מרשתות האטליזים המוכרות בעיר הזוכה לכשרות של הרבנות - התגלתה כרשת שמספקת לא פחות מבשר טרף.

לאחר הדיווח ב"כיכר השבת" על תפיסת כמויות הבשר הטרף ברשת האטליזים בעיר אשדוד, מודיעים הצהריים (שלישי) רבני העיר לתושבים כי מי שקנה מהחנות בשר - עליו להכשיר ולהגעיל את הכלים.

במודעה מיוחדת ודרמטית שהוציאו רבני העיר נכתב: "הרינו מודיעים בזאת לתושבי העיר אשדוד והסביבה שהוסרה הכשרות מאטליז בן שבת - ב', וברובע ו', ובמרכז מסחרי ד'".

מכתב הרבנות (צילום: פלאש 90)

"על הציבור להיזהר מחשש לנבלות וטרפות, וכל מי שהשתמש לאחרונה בבשרים מהמקומות הנ"ל, עליו להגעיל ולהכשיר את הכלים. יראה הציבור ויזהר שלא להיכשל".

על המכתב חתומים הגאון הרב יוסף שיינין והגאון רבי חיים פינטו רבני העיר אשדוד, וכן הרב אליהו סוויסה - רב מחלקת הכשרות.

הפשיטה, היום

כזכור, יחידת האכיפה של מחלקת ההונאה של הרבנות קיבלה בתקופה אחרונה שרשרת תלונות ומידעים על כך שבחנות הבשר מוכרים טרף, לאחר הצלבת העדויות ומעקב הוחלט הבוקר לפשוט על האטליז, והחשד התברר כנכון.

במהלך הפשיטה חשפו הפקחים כמויות בשר טרף. וההשגחה הוסרה במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר