רמת אביב: ב"סופר פארם" התאפשר לקנות חמץ בפסח

הדר בן דוד, ביקשה בחג הפסח לרכוש מוצרי תינוקות בסניף סופר פארם ברמת אביב בת"א והופתעה לראות כי במקום ניתן לרכוש חמץ. רשת סופר פארם: 'מקרה חריג וחמור' (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

במוצאי חג ראשון של פסח, הדר בן דוד יצאה מביתה ברמת אביב אל חנות "סופר פארם" הממוקמת בקניון המקומי בעיר בכדי לרכוש מוצרי מזון לתינוקות.

במשך דקות ארוכות חיפשה הדר את המוצרים שהייתה צריכה לרכוש ובהגיעה אל קופות התשלום עיניה חשכו כשגילתה מוצרי חמץ נגישים לרכישה.

"הייתי צריכה מזון לתינוקות, וראיתי ביסקוויטים לתינוקות", היא משחזרת בשיחה עם "כיכר השבת" את אשר ראו עיניה, "כשהתקדמתי לכיוון הקופה היה שם סטנד של אוכל, היה שם חמץ גמור, דגנים, היו חטיפים וופלים".

"אני דתייה. הרגשתי מזועזעת, ממש. ראיתי בן אדם שקנה חמץ ולא עשו שום בעיות". היא מוסיפה בזעם. ומסבירה כי רבים מהחרדים תושבי המקום יכלו להיכשל באכילת חמץ בפסח. "ברמת אביב יש קהילה של חרדים, יכולים להיכשל בחמץ שעבר עליו הפסח".

הדר מיהרה להפנות את תשומת ליבם של הנהלת הרשת, בד-בבד היא ביקשה הבהרות לנוכח המקרה שדרס ברגל גסה את ההלכה ואת החוק האוסר מכירת חמץ, וכך השיבו לה ברשת: "אנו מודים לך על פנייתך, בעקבות פנייתך ערכנו בירור מול הסניף. כמו כן, דברייך הועברו להנהלת הסניף לשם בירור והפקת לקחים במידת הצורך".

תגובת 'סופר פארם' (צילום: כיכר השבת)

"צר לנו על התחושות כפי שתיארת ומודים על שהסבת את תשומת לבנו לנושא. הדברים הועברו להנהלת הסניף, צר לנו שנפגעת", הוסיפו במחלקת פניות שירות לקוחות.

מרשת "סופר פארם" נמסר בתגובה: "במהלך ימי חג הפסח הוסתר החמץ בסניפי סופר-פארם כנדרש. המקרה בסניף רמת אביב הוא חריג וחמור, וטופל עוד במהלך חול המועד עת התגלה כי החמץ לא הוסתר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר