שמחיוף על גזר הדין: אערער לבית המשפט העליון

סגן ראש עיריית ירושלים אלי שמחיוף שהשעה עצמו מתפקידו בעקבות גזר הדין נגדו בפרשת הולילנד, הודיע כי יערער לבית המשפט העליון על ההרשעה: "נתנו הסבר לצ'קים" (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אלי שמחיוף בבית המשפט, הבוקר (צילום: פלאש 90)

סגן ראש עיריית ירושלים אלי שמחיוף, עליו הוטל עונש של 3.5 שנות מאסר במסגרת פרשת הולילנד, אמר הערב (שלישי) כי בכוונתו לערער על עצם ההרשעה לבית המשפט העליון. את הדברים אמר שמחיוף בראיון לתחנת הרדיו "קול ברמה".

"אני מרגיש טוב, מאמין באמונה שלמה ובביטחון גמור בבורא עולם שהכל לטובה" אמר שמחיוף. "אכן השעיתי את עצמי כפי שהחוק דורש, השעיה עד סיום הבירור בבית המשפט העליון. הנקודה שלי היא נקודה מאד שולית בתוך כל המסע ולכן גם היום, גם המספרים, גם באופן יחסי הענישה, הכל פחות פרופורציונלי, קטנה לאין ערוך מאשר כל אחד אחר בתוך התיק. לכן מטבע הדברים פחות עמדנו במרכז העניינים".

במענה לשאלה האם הוא מתכוון לערער לעליון על גזר הדין אמר שמחיוף: "בעזרת השם כן. כמובן אעשה שאלת רב. מהבדיקה שעשיתי בשלב זה נראה שכן. אנחנו רוצים לערער לא על הענישה ולא על חומרת הענישה, הרבה לפני. אנחנו רוצים לערער על עצם ההרשעה. אני לא אלאה את המאזינים בפרטים ואסביר להם למה אנחנו בטוחים שהייתה הרשעה לקויה במובן מסוים".

"עורכי הדין שלי הכינו מספר רב של קלסרים כדי לחקור את עד המדינה ויצא ככה שמשמיים בדיוק הייתי אמור לחקור אחרי אהוד אולמרט ואם אתם זוכרים העד בדיוק נפח את נשמתו ולא הגיע השלב שלי. כל אחד מעורכי הדין שיושב מולך יאמר לך מה אומר החוק הפלילי..."

בהמשך הראיון, אמר שמחיוף כי "במקרה שלי, הצ'קים שהוצגו וניתן עליהם הסבר יחיד על ידי עד המדינה. אנחנו נתנו גרסה אחרת לחלוטין, מה הצ'קים האלה עשו אצלי והשופט, באופן חריג, מאשר כל אחד אחר מהנאשמים בעדות שאני מסרתי, השופט ציין בפרוטוקול וזה כתוב: 'הגרסה שלך נאה ביותר', ואני לא אומר את זה בצחוק אני אומר את זה ברצינות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר