יחיקם גמליאל: לא היו לי יחסים עכורים עם זייברט

יחיקם גמליאל, אחראי מחלקת הנוער לשעבר בעיריית בני ברק, מונה בחודשים האחרונים כיועץ חינוכי של ישראל פרוש. בשיחה ל"כיכר השבת" הוא מכחיש סכסוך עם זייברט (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יחיקם גמליאל, במרכז (צילום: יח"צ)

"ערק" מבני ברק לאלעד: תופעת הנוער הנושר בעיר החרדית אלעד, הולכת וגוברת עם הזמן. עם כניסתו של ישראל פרוש לתפקיד ראש העיר, הוזעק יחיקם גמליאל, אחראי מחלקת הנוער בעבר בעיריית בני ברק, בכדי לטפל בנושא.

השבוע, לאחר חודשים רבים בהם הפעילות לא הייתה נראית בשטח, נערך בתחנת המשטרה בראש העין טקס הקמת פרויקט מיל"ה לתמיכה בנוער הנושר באלעד.

בשיחה עם "כיכר השבת" דוחה גמליאל את השמועות כי הוא "ערק" לעיר אלעד בעקבות יחסים עכורים בינו ובין ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט: "לא היו וויכוחים ביני ובין ראש העיר חנוך זייברט וכמו גם הקודם יעקב אשר, אלא ההפך".

"פנו אלי ראש העיר ורבני העיר בבקשה לבוא ולעזור ולעבוד עם הנוער בעיר לאור המצב הקשה השורר בקרב הנערים, כל זאת מתוך הראייה של ראש העיר להציב את נושא הנוער בראש סדר העדיפויות ואני כתושב המקום נחלצתי לעזרה מתוך ההבנה שענייני עירך קודמים, וכי זה הצורך המיידי בעיר".

"בבני ברק יש ברוך השם מחלקת נוער והכול עובד, ישנם רכזים שמטפלים בנושא ולכן עדיף היה לבוא למקום שאין בו מי שיטפל בנוער הנושר ולהקים את הכל מהיסודות". הוסיף גמליאל.

בטקס שנערך, ראש העיר, ישראל פרוש, אמר לנוכחים: "אנחנו ניתן את כל מה שאנחנו נדרש, אני שמח שהמשטרה לוקחת חלק ותסייע לנו. בזכותכם נצליח".

המפכ"ל, רב ניצב יוחנן דנינו, אמר כי "הכוכבים של התוכנית הם הנערים, שאנחנו רוצים לדאוג לעתידם. הם העתיד שלנו ואנחנו דואגים לעתיד הזה בכל הארץ. כיום יש לנו כארבעת אלפים בני נוער שעברו במסלול הזה עד היום. זה מאוד משמעותי, כי הם לקחו את עתידם בידיהם והייתה לנו זכות לסייע להם. כולם יוצאים נשכרים. אני מודה לראש העיר ולצוות המקצועי שלו, ומאחל לכם בהצלחה ביעדים שהצבנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר