קריית אתא: השבת חוללה בגלל השינוי לשעון קיץ

נציגים חרדים בקריית אתא הגיעו להסכמה עם "אגד" לגבי אי הפעלת קו 21 בימי שבת. תירוץ אגד לעסקנים: חילול השבת נגרם בגלל תקלה וחוסר חפיפה לאור המעבר לשעון קיץ (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

תושביה החרדים של העיר קריית אתא, מהערים המרכיבות את אזור הקריות, ניהלו באחרונה מאבק שקט נגד הפעלת קו 21 של חברת אגד בעיצומה של השבת, כל זאת בניגוד לסטטוס-קוו שלא הופר בנשא בשנים עברו.

התושבים ביקשו את התערבותם של נציגי הציבור במועצת העיר ובכנסת, ואלו ניהלו שיחות עם מנהלי החברה במטרה להביא לסיום פעילות הקו בשבת. בימים האחרונים התבשרו הנציגים החרדים כי הקו יפסיק את פעילותו בשבת.

חבר מועצת העיר, עו"ד סימון מושיאשוילי, נציג סיעת "דגל התורה" שפעל בנושא, סיפר ל"כיכר השבת" על המשא ומתן שניהל עם החברה: "פניתי למנהל מחוז אגד בצפון ובסופו של דבר הוא התחשב, יש לחברה רצון לשתף פעולה. הסברתי לו את העניין שישנה חשיבות בשמירת השבת לתושבים בקריית אתא והחשיבות שהתחבורה לא תעבור בשכונות החרדיות בעיר בשבת".

"תושבים בעיר המתגוררים באותם מקומות שהאוטובוס עבר בעיצומה של השבת, פנו אליי ואמרו שקו 21 עובר ליד ביתם בניגוד למה שהיה בשנים עברו והעניין הזה מפריע להם". הוסיף חבר המועצה.

לאור זאת, בחברת אגד השיבו לו כי "הייתה תקלה בגלל המעבר משעון החורף לקיץ, וחוסר החפיפה בעצם גרם לחילול השבת", לדבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר