הישיבה גדולה של הרב סורוצקין יוצאת לדרך

בבני ברק נערך כנס היסוד לישיבה הגדולה של הגאון רבי שלום בער סורוצקין בהשתתפות 50 תלמידי שיעור א' החדש. גדולי ישראל במכתב נלהב בזכות הישיבה החדשה (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגרש"ב סורוצקין בכינוס, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

בבני ברק התקיים אמש (רביעי) כנס היסוד של בחורי הישיבה הגדולה החדשה בראשותו של ראש מוסדות "עטרת שלמה" הגאון רבי שלום בער סורוצקין שתפתח בחודש אלול הקרוב.

הכינוס בהשתתפות כחמישים בחורי שיעור א' החדש נערך בביתו של ראש הישיבה הגאון רבי חיים פיינשטיין בנוכחותו של הגרש"ב סורוצקין שאף נשא דברי פתיחה וחיזוק בפני הבחורים.

לכבוד המעמד שיגרו מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ומרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי מכתב חיזוק ותמיכה נלהב בו נכתב: "לכבוד הנאספים להרבות תורה ויראת שמים בהקמת מקום תורה ע"י הגרש"ב סורוצקין שליט"א".

"הא ידוע לכולם מאמר חז"ל על הפסוק הן יראת ה' חכמה שרשו הן אחת היא לכן יש מאד לשמח בהוספת מקום תורה ויראת שמים וכל תוספת להרבצת תורה ויראת שמים מכריע את העולם לכף זכות" כתבו גדולי ישראל.

"ואשריהם כל אלו שזוכים להיות ממזכי הרבים שעי"ז יכריעו כל העולם לטוב ויתרבו עי"ז לומדי תורה לנחת רוח לאבינו שבשמים וכל התלמידים יזכו לגדול לת"ח גדולים מאוד", מסיימים מרנן ורבנן את המכתב.

גורמים בישיבה מקווים כי הישיבה החדשה תהפוך עד מהרה לאחת מספינות הדגל של עולם הישיבות הליטאיות בארץ וכי חלומו של הגרש"ב סורוצקין יקרום עור וגידים ומקום התורה יפרח וישגשג.

"דווקא בזמנים של התנכלויות מצד הממשלה לעולם התורה תוך הערמת קשיים וקיצוצים תקציביים לישיבות הרי שזה הזמן להגביר חיילים לתורה", אומרים הגורמים בסיפוק רב.

המכתב של גדולי ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר