מוסדות שובה ישראל בראשות הרב פינטו ובן ציון סוקי תובעים 100 מיליון שקל מ'עובדה' ואילנה דיין

מוסדות שובה ישראל ומקורבו של הרב יאשיהו פינטו - בן ציון סוקי - הגישו תביעת ענק בסך 100 מיליון שקל, נגד 'עובדה' ואילנה דיין: "מטרת הכתבה להכפיש את הרב פינטו" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילנה דיין מגישת התוכנית 'עובדה' (צילום: פלאש 90)

תביעת ענק: חודש אחרי שידור תוכנית התחקיר של 'עובדה' נגד מוסדות "שובה ישראל" והרב יאשיהו פינטו, הוגשה אמש (רביעי) בניו יורק תביעה נגד מגישת התוכנית ונגד זכיינית ערוץ 2 קשת, בסך מאה מיליון שקלים, על-ידי המוסדות בראשות האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו ומקורבו, בן ציון סוקי.

התביעה נסובה סביב תוכנית סיום העונה ששודרה בחודש מאי האחרון, שעסקה כולה בתחקיר נגד ראש מוסדות "שובה ישראל". בכתב התביעה נטען כי מערכת התוכנית התעלמה מהצגת גרסת המוצגים בכתבה. עוד נטען כי מטרת שידור הכתבה הייתה לכאורה להכפיש את שמו של הרב פינטו ומקורבו איש העסקים סוקי.

בכתב התביעה טענו פרקליטיהם של התובעים כי במערכת עובדה פנו לבן ציון סוקי, ביום שישי, שבוע בלבד לפני שידור התוכנית. לדבריהם הוא פנה מספר פעמים למגישת התוכנית אילנה דיין בכדי להציג לה מסמכים שאמורים היו לכאורה לגנוז את התוכנית, אך זו בחרה להתעלם ולשדר את התוכנית.

התביעה הוגשה בניו יורק ולא בישראל - מקום מגוריו של הרב פינטו והיכן ששודרה התוכנית, זאת משום שאיש העסקים, בן ציון סוקי, טוען כי בעקבות שידורי התוכנית נגרמו לו נזקים רבים לעסקיו בניו יורק.

גבות רבות הורמו בתעשיית הטלוויזיה והעיתונות כאשר יום למחרת שידור התוכנית, בחרו אנשי ההפקה להסיר את התוכנית מהאתר ומעמוד הפייסבוק של התוכנית, זאת משום שמדובר היה תוכנית סיום עונה שהיא הדגל של תוכניות תחקירים, כמו גם תוכניות ריאליטי.

תגובת מערכת "עובדה" לא נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר