שינוי השם: ישיבת "כנסת שלום" תקרא מעכשיו "באר יעקב החדשה"

ישיבת כנסת שלום משנה את שמה והופכת ל"באר יעקב החדשה". כבר כעת רשמי הישיבה שמגבשים את שיעור א' מציגים את עצמם כרשמי ישיבת 'באר יעקב החדשה' (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

שינוי השם: חודשים אחדים לפני תחילת זמן אלול, ישנן ישיבות שנערכות כבר עכשיו לפתיחת זמן הלימודים. בין אותם אלו ניתן למנות את ישיבת "כנסת שלום" שאמורה לעבור למבנה ישיבת גרודנא באר יעקב עם תחילת הזמן, ותשנה את שמה ל"באר יעקב החדשה".

על קירות מבנה ישיבת 'כנסת שלום', ברחוב בן יעקב בבני ברק, ההנהלה תלתה מודעה ובה נכתב כי הישיבה תיקרא "באר יעקב החדשה" החל מזמן הבא. ל"כיכר השבת" נודע עוד כי בזמן הרישום לשנת הלימודים הבאה, הציגו עצמם העוסקים ברישום, בתור "רשמים מישיבת באר יעקב החדשה".

רבני וראשי הישיבה הגיעו מספר פעמים אל מבנה הישיבה החדש השוכן ברחוב ז'בוטינסקי במועצה המקומית באר יעקב. חלק מאותם רבנים שהו בשבת הקודמת במבנה הישיבה. במפגשים הללו ישנן מספר מטרות, בין היתר להכיר את המבנה הכולל מספר בניינים.

סביב מבנה הישיבה בבאר יעקב, התנהל מאבק בין בעלי המבנה שהם מנהלי ישיבת "כנסת שלום" לבין הנהלת ישיבת גרודנא, זאת לאחר שהבעלים דרש מהם לעזוב את במנה הישיבה, זאת לאחר שהחוזה ביניהם הגיע לסיומו.

לאחר משא-ומתן ארוך שבמהלכו החליט נשיא הישיבה, להעתיק את מבנה הישבה לעיר תל-אביב, הוחלט כי עד סוף זמן קיץ יישארו הם במבנה הנוכחי בבאר יעקב.

ב"כיכר השבת" דווח כי נשיא גרודנא החליט לא להעבירה למבנה בעיר תל אביב זאת לאחר ביקורת נוקבת שנמתחה כנגד החלטה זו מאת משגיח הישיבה, הגאון הרב דוד מנחם שניידר וחלק מהורי התלמידים. חששם של המתנגדים היה כי התלמידים יצטרכו להתמודד עם פריצות באזור הישיבה, בפרט בחודשי הקיץ.

ראשי הישיבה אמרו כי בכדי שהבחורים לא יכשלו, יהיה עליהם להגביר ולהחמיר את חוקי הישיבה. מלבד בעיות הפריצות, נתגלו בעיות נוספות. אחרי חישוב מספרי, הבינה הנהלת הישיבה כי כל ארוחה יצטרכו התלמידים לאכול בשלוש משמרות, וזאת מאחר שחדר האוכל צר מלהאכיל את כל ארבע מאות תלמידי הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר